English

مقابل العین اول به گل نخوردن فکر می‌کنیم

منصوریان: سازمان لیگ با بی‌رحمی برنامه‌ریزی می‌کند

سرمربی تیم فوتبال استقلال می‌گوید متاسفانه سازمان لیگ چند سالی است که نتوانسته اصول حرفه‌ای فوتبال را رعایت کند.

منصوریان: سازمان لیگ با بی‌رحمی برنامه‌ریزی می‌کند

به گزارش خبرگزاری موج، علیرضا منصوریان در حاشیه کلاس مربی‌گری فوتبال اظهار کرد: کلاس خیلی خوبی برگزار شد. بعد از کلاس زمان کافی در اختیارمان است تا بتوانیم اطلاعات‌مان را مرور کنیم. از فدراسیون فوتبال تشکر می‌کنم که این کلاس را برگزار کرد. امیدوارم این کلاس‌ها پی‌درپی باشد و ما بتوانیم به مرحله ششم هم برسیم. خیلی‌ها از این کلاس استقبال کردند و اعتقاد دارند این گونه کلاس‌ها می‌تواند به پیشرفت فوتبال ما کمک کند. فضای کلاس هم بسیار دوستانه و خوب است. درست است که در باشگاه‌ها روبه‌روی هم قرار داریم اما در کلاس دوست و برادر یکدیگریم.

منصوریان در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره دیدار هفته آینده تیمش برابر العین امارات هم گفت: شرایط‌مان بسیار خوب است. اتفاقی که در فوتبال ما رخ داد و به آن بی‌توجهی می‌شود این است که سازمان لیگ به باشگاه‌هایی که در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارند توجه نمی‌کنند. وقتی فشردگی بازی‌ها بالا باشد هم باید روحیه بازیکنان‌مان را بالا نگه داریم و هم از نظر بدنی در شرایط مناسب آن‌ها را برسانیم. وقتی با فاصله 4 روز بازی می‌کنید، این نیاز به یک ریکاوری خوب دارد. من بارها به سازمان لیگ گفته‌ام آن‌ها در زمان تنظیم برنامه لیگ باشگاه‌های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا را در نظر نمی‌گیرند و با بی‌رحمی تمام، فقط آن قسمتی را در نظر می‌گیرند که اکسیژن مناسب در اختیار تیم ملی باشد اما ما باشگاه‌ها باید بازیکن را بسازیم و در اختیار تیم ملی قرار بدهیم. آنقدر فضا را در سازمان لیگ و کمیته مسابقه‌ها بسته‌اند که ما تحت فشار قرار می‌گیریم.

وی ادامه داد: همین مسائل باعث شده تیم ما با چند بازیکن مصدوم مواجه باشد و برای بازی با العین مشکل داشته باشیم. سازمان لیگ باید بداند ما هم زیر پرچم ایران به مصاف حریفان آسیایی می‌رویم اما متاسفانه این سازمان چند سال است آن چیزی که من فکر می‌کنم به عنوان اصول حرفه‌ای نتوانست به خوبی تامین کنند. در آخر شما به این نتیجه می‌رسید که یا باید لیگ قهرمانان آسیا را در نظر بگیرید یا حذفی یا لیگ برتر را. وقتی در سه جبهه بخواهید بجنگید مطمئنا دچار آسیب می‌شوید. ما الان چند بازیکن مصدوم داریم که این مسئله شاید به ما آسیب بزند. از طرفی دیگر امید نورافکن را مجبور شدیم در اختیار تیم ملی جوانان قرار بدهیم. همان طور که ما امید نورافکن را در شرایط سخت به تیم ملی جوانان می‌دهیم و خودمان را لحاظ نمی‌کنیم، انتظار داریم سازمان لیگ طوری برنامه لیگ را ببندد که باشگاه‌ها در این ماه‌ها شرایط بهتری داشته باشند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا ابراهیمی به بازی با العین می‌رسد گفت: او به همراه جابر انصاری به بازی رفت با العین نمی‌رسد، نورافکن هم در تیم ملی جوانان قرار دارد بنابراین باید در بازی با العین طوری برنامه‌ریزی کنیم که ابتدا گل نخوریم و در ادامه بتوانیم نتیجه دلخواه‌مان را بگیریم.

او در پاسخ به این سوال که چه اتفاقی رخ داد که با حضور نورافکن در تیم ملی جوانان موافقت کرد گفت: تصمیم کادر فنی تیم این بود که نورافکن به تیم ملی امید برود زیرا به این نتیجه رسیدیم پرچم سه رنگ کشورمان به اهداف باشگاهی ارجحیت دارد. حتی شاید به خاطر این مسئله آسیب بخوریم اما امیدوارم همه دیدگاه من را داشته باشند زیرا زمانی که سرمربی تیم ملی امید بودم چنین دیدگاهی وجود نداشت. من می‌خواهم این یک الگو برای سرمربیان ما شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی