English

زیدان تا سه فصل دیگر سرمربی رئال مادرید است

سرمربی فرانسوی رئال مادرید با افزایش حقوق و پاداش‌هایش، قرارداد فعلی‌اش با کهکشانی‌ها را تمدید می‌کند.

زیدان تا سه فصل دیگر سرمربی رئال مادرید است

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از آس، منابع نزدیک به باشگاه رئال مادرید اعلام کرده‌اند که زین‌الدین زیدان در شرف عقد قراردادی جدید قرار دارد که او را برای سه فصل دیگر در سانتیاگو برنابئو نگه می‌دارد.

تنها چند روز پس از اعلام اینکه ایسکو قراردادش را با رئال مادرید تمدید خواهد کرد، حالا مشخص شده است که سرمربی فرانسوی تیم هم توانسته نظر هیئت مدیره باشگاه را جلب کند که این اتفاق با توجه به افتخاراتی که او در یک و نیم فصل حضورش در رئال مادرید کسب کرده، چندان غیر منتظره نیست.

زیزو از اواسط فصل 16-2015 به دنبال اخراج رافائل بنیتس، هدایت رئال مادرید را برعهده گرفت و در پایان همان فصل با کهکشانی‌ها لیگ قهرمانان را فتح کرد. فصل دوم مربیگری زیدان در رئال اما درخشان‌تر از فصل اول بود چرا که او نه تنها قهرمان لالیگا بلکه به اولین مربی از زمان آریگو ساکی (میلان دهه 90) تبدیل شد که دو فصل پیاپی قهرمان مهمترین تورنمنت باشگاهی‌ قاره اروپا می‌شود.

به نوشته آس، حقوق زیدان از 4.35 میلیون یورو در سال فعلی به حدود 8 میلیون یورو افزایش پیدا می‌کند و علاوه بر آن در صورت کسب جام دو برابر چیزی که به بازیکنان پرداخت می‌شود، به او پاداش تعلق می‌گیرد.

زیدان در 20 ماه مربیگری‌اش در رئال مادرید دو قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، دو قهرمانی در سوپرجام اروپا، یک قهرمانی در لالیگا و یک قهرمانی در جام باشگاه‌های جهان کسب کرده و در رده چهارم موفق‌ترین سرمربیان تاریخ باشگاه قرار گرفته است.

زیدان با امضای قرارداد جدیدش تا سال 2020 به کهکشانی‌ها متعهد خواهد شد. قرارداد فعلی او تا پایان فصل 18-2017 اعتبار دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه