English

مارسلو: برای کریستیانو رونالدو جان می‌دهیم

مدافع رئال مادرید اعلام کرد هم تیمی‌هایش برای ستاره پرتغالی می‌میرند.

مارسلو: برای کریستیانو رونالدو جان می‌دهیم

به‌ گزارش ‌خبرگزاری موج ‌به نقل از آس، مارسلو در نخستین نشست خبری پیش فصل حاضر شد و درباره موضوعات مختلفی صحبت کرد. مدافع برزیلی که دوازدهمین فصل حضورش در مادرید را تجربه خواهد کرد در این باره گفت‌: هر فصل با اشتیاق کار خود را شروع می‌کنم. هر کاری می‌کنم تا به بهترین شکل ممکن فصل را به پایان برسانم و بتوانم عناوین را فتح کنم. سال‌های زیادی از حضورم در مادرید می‌گذرد اما هر فصل با تمام وجود بازی می‌کنم. سعی می‌کنم چیزهای زیادی یاد بگیرم و تجربیاتم را به جوانان انتقال دهم. برای تیم خود جان می‌دهم. تمام تلاش خود را می‌کنم  تا پایان فصل خوبی داشته باشیم و بتوانیم جام‌ها را بالای سر ببریم.

مدافع مادرید در ادامه افزود: فصل گذشته دو جام (لیگ قهرمانان اروپا و لالیگا) سخت و مهم را بالای سر بردیم اما  می‌توانیم بهتر شویم. در برخی از زمینه‌ها می‌توانیم بهتر شویم. در این مدت چیزهای زیادی یاد گرفتیم. سعی خواهیم کرد تمام عناوین ممکن را بالای سر ببریم. همیشه به آخر فصل فکر می‌کنیم. نکته کلیدی تمرین و کار کردن است. سومین روز تمرین تیم است که تاکنون خیلی خوب پیش رفته است. باید به این شکل ادامه‌ داد. تمرین کرد، تمرین کرد و تمرین کرد.

مارسلو درباره آینده کریستیانو رونالدو گفت: هنوز با او صحبت نکردم اما او می‌داند هم تیمی‌هایش برایش می‌میرند. مطبوعات هر چیزی می‌توانند بنویسند. زمانی که رونالدو به اردو تیم بازگشت با او صحبت خواهم کرد. باید دید چه اتفاقی خواهد افتاد.

بازیکن برزیلی درمورد زین‌الدین زیدان اظهار کرد: او خیلی ساده همه چیز را برای‌مان توضیح می‌دهد. از بالا کسی را نگاه نمی‌کند. تمام تلاش خود را می‌کند تا بتوانیم عناوین را فتح کنیم.

او درباره پیشنهاد از MLS گفت: مادرید خانه من است و دوست دارم سال‌های زیادی در این تیم بازی کنم. به بازی‌ام در این تیم ادامه‌ می‌دهم. در مادرید خیلی پیشرفت کردم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه