English

رودریگس با بهترین آمار از رئال مادرید می‌رود

مهاجم رئال مادرید این باشگاه را تابستان امسال ترک می‌کند.

رودریگس با بهترین آمار از رئال مادرید می‌رود

به‌ گزارش ‌خبرگزاری موج ‌به نقل از آس، جدایی خامس رودریگس از رئال مادرید قطعی شده است. مهاجم کلمبیایی نتوانست رضایت زین الدین زیدان را جلب کند و به همین خاطر می‌خواهد این تیم را ترک کند. به نظر می‌رسید مقصد بعدی رودریگس منچستریونایتد باشد اما او پیشنهادهای دیگری دارد. اینتر و پاری ‌سن‌ ژرمن نیز خواهان این بازیکن هستند.

او در این فصل نسبت به نخستین سال حضورش در مادرید خیلی کمتر فرصت بازی داشت (۱.۸۲۴ ‌دقیقه در مقابل ۳.۵۲۴ ‌دقیقه در نخستین فصل) وحتی در فینال کاردیف (لیگ قهرمانان اروپا) نیز از سکوها بازی را دنبال کرد. با این حال مهاجم کلمبیایی آمار خوبی داشته است. او در این فصل یازده گل (هشت گل در لالیگا و سه گل در کوپا دل ری) تنها در ۱۶۵ ‌دقیقه به ثمر رساند. همچنین ۱۳ پاس گل داد. زیدان زمانی که از او در تیم دوم استفاده می‌کرد رودریگس به خوبی پاسخ سرمربی فرانسوی را می داد.

هافبک کلمبیایی در نخستین فصل حضورش (۱۵ – ۲۰۱۴) انتظارات را بر آورده کرد و ۱۷ گل (۱۳ گل در لالیگا، یک گل لیگ قهرمانان اروپا، دو گل در کوپا دل ری و سوپر جام اسپانیا) و ۱۸ پاس گل داد. او در قهرمانی مادرید در جام جهانی باشگاه‌ها و سوپر جام اروپا نقش مهمی داشت. خامس در هر ۲۰۷ ‌دقیقه یک گل به ثمر رساند. در دومین سال نیز آمار خوبی داشت و در این مسیر مادرید یازدهمین قهرمانی‌اش در لیگ قهرمانان اروپا را جشن گرفت. او هشت گل (هفت‌ گل در لالیگا و یک گل در لیگ قهرمانان اروپا) و ۱۰ پاس گل داد.

رودریگس تا سال ۲۰۲۰ با مادرید قرارداد دارد اما این قرارداد امسال فسخ می‌شود. او می داند با درخشش ایسکو دیگر نمی تواند به ترکیب اصلی راه پیدا کند و به همین خاطر تصمیم به ترک تیم اسپانیایی گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی