English

حضور ۱۵۰ خبرنگار در بیرون دادگاه

اولین جلسه دادگاه رونالدو برگزار شد

فوق‌ستاره پرتغالی کهکشانی‌ها پس از دادگاه امروزش به وعده‌ خود در مورد ایراد بیانیه‌اش عمل نکرد و پس از پایان جلسه راهی خانه‌اش شد.

اولین جلسه دادگاه رونالدو برگزار شد

به گزارش خبرگزاری موج، کریستیانو رونالدو که به تخلف مالیاتی متهم است، حدود ساعت 11 به وقت محلی (13:30 به وقت تهران) به همراه خولیو کندال، مدیر امنیت باشگاه رئال مادرید و وکیل خود در دادگاه منطقه پوسوئلو آلارکن واقع در شهر مادرید حضور پیدا کرد تا نسبت به اتهامات وارده، ادای توضیحات کند.

فوق‌ستاره کهکشانی‌ها قرار بود پس از پایان جلسه امروز دادگاه ، شخصاً بیانیه‌ای را برای بیش از 150 خبرنگار از رسانه‌های مختلف خبری که بیرون این دادگاه منتظر وی بودند، ایراد کند، اما پس از پایان این جلسه دادگاه از این کار صرف‌نظر کرد و مسیر خانه‌اش را در پیش گرفت. وکیل وی تنها در پایان جلسه دادگاه به نمایندگان رسانه‌های حاضر در محل گفت: «همه چیز مرتب است»

چندی پیش بود که دادستانی شهر مادرید از کریستیانو رونالدو به اتهام چهار فقره کلاهبرداری برای نپرداختن مالیات بر برآمدش به دادگاه منطقه پوسوئلو آلارکن شکایت کرد. بهترین بازیکن جهان در سال 2016 متهم به این است که در فاصله سال‌های 2011 تا 2014 مرتکب اقداماتی برای فرار از پرداخت رقمی معادل 17 میلیون و 768 هزار و 897 یورو از مالیات درآمدهایش از محل قراردادهای تبلیغاتی‌ شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه