English

حمله هوادار آتالانتا به گزاشگر بازی تیمش برابر یوونتوس

یکی از هواداران تیم فوتبال آتالانتا در جریان بازی خانگی این تیم برابر بانوی پیر به گزارشگر مستقر در استادیوم حمله کرد.

حمله هوادار آتالانتا به گزاشگر بازی تیمش برابر یوونتوس

به گزارش خبرگزاری موج، در جریان بازی شب گذشته (جمعه) تیم‌ فوتبال یوونتوس در خانه آتالانتا در هفته سی‌و‌چهارم سری A، اتفاقی غیرمنتظره و زشت رخ داد.

اتفاق در دقایق پایانی این بازی رخ داد زمانی که رمو فرولر با زدن گل تساوی آتالانتا را از شکست خانگی برابر صدرنشین جدول رده‌بندی سری A نجات داد.

وقتی که این گل به ثمر رسید، بینندگان شبکه تلویزیونی یوونتوس متوجه سکوت عجیب و غیرمنتظره گزارشگر بازی شدند و تا چند دقیقه هیچ صدایی از او شنیده نشد. کمی بعد مشخص شد که انریکه زامبرونو، گزارشگر بازی که از داخل استادیوم مسابقه را گزارش می‌کرد، از سوی یکی از هواداران آتالانتا مورد ضرب و شتم قرار گرفته است.

طبق گزارش سایت فوتبال ایتالیا، هوادار قلدر تیم میزبان، بارها گزارشگر شبکه یوونتوس را هل داده و به شیوه‌ای خشونت‌آمیز و پرخاشگرانه بر سر او فریاد می‌زد.

زامبرونو پس از دوباره مستقر شدن در جایگاه خود، از تماشاگران به خاطر اینکه نتوانست بازی را در لحظه به ثمر رسیدن گل سوم گزارش کند عذرخواهی کرد و دلیل آن را هم توضیح داد.

یوونتوس با گلی که در دقیقه ماقبل آخر بازی دریافت کرد، از کسب 3 امتیاز باز ماند و این فرصت را در اختیار رم رده دومی قرار داد تا فاصله‌اش را با صدر جدول کاهش دهد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه