English

آلگری: تساوی برابر آتالانتا تلنگر خوبی برای ما بود

سرمربی یوونتوس بعد از تساوی برابر آتالانتا تاکید کرد که تیمش اشتباهات بدی داشت که نباید برابر موناکو آنها را مرتکب شود.

آلگری: تساوی برابر آتالانتا تلنگر خوبی برای ما بود

به‌ گزارش ‌خبرگزاری موج ‌به نقل از فوتبال ایتالیا، یوونتوس در آغاز هفته سی و چهارم سری A به مصاف آتالانتا رفت که این دیدار با تساوی دو بر دو به پایان رسید.

یوونتوس در این دیدار با نتیجه‌ دو بر یک از آتالانتا پیش بود اما در دقیقه ۸۹ گل تساوی را به دریافت کرد تا دو امتیاز حساس را از دست بدهد.

آلگری در نشست خبری بعد از بازی گفت‌: اشتباهات داوری در رقم خوردن این تساوی نقش داشت. با این حال تنها داوری باعث از دست رفتن دو امتیاز نشد. چند اشتباه بد داشتیم و نباید آنها را در دیدار برابر موناکو هم تکرار کنیم. این دیدار را باید فراموش و به دیدار حساس برابر موناکو فکر کنیم.

او ادامه‌ داد: درست است که دو امتیاز را برابر آتالانتا از دست دادیم اما اشتباهاتی که در این دیدار داشتیم، تلنگر خوبی قبل از دیدار حساس برابر موناکو است. نشان دادیم برابر تیم‌های سرعتی، احتمال اشتباه کردن داریم. موناکو تیم بسیار سرعتی است و نباید برابر آنها اشتباه کرد.

سرمربی یوونتوس در پایان سخنانش گفت‌: با ۹ امتیاز اختلاف نسبت به رم در صدر جدول رده‌بندی جای داریم اما هنوز تکلیف عنوان قهرمانی مشخص نیست. باید به تلاش خود ادامه‌ داد. بازی‌های حساسی پیش‌رو داریم. امیدوارم بتوانیم در نهایت جام قهرمانی را به دست آوردیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه