English

واقعا استقلال در نقل و انتقالات فعال نخواهد بود؟

مدیرعامل و سرمربی استقلال بعد از پیروزی‌شان برابر صبای قم اعلام کردند که به دنبال حفظ همه موجودی فعلی تیمشان هستند؛ ادعایی که چندان محتمل نیست.

واقعا استقلال در نقل و انتقالات فعال نخواهد بود؟

به گزارش خبرگزاری موج، استقلال که از نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر روند رو به رشدی داشته، شب گذشته موفق شد با حساب دو بر یک از سد تیم فوتبال صبای قم بگذرد. بعد از این دیدار سیدرضا افتخاری و علیرضا منصوریان در گفت‌وگوهایشان با خبرنگاران گفتند که به دنبال تمدید قرارداد همه بازیکنان فعلی استقلال هستند و با اضافه شدن چشمی و جپارف، عملا نیازی به بازیکن دیگری ندارند و نهایتا یک یا دو بازیکن را در نقل و انتقالات جذب خواهند کرد.

در اینجا وضعیت بازیکنانی می‌پردازیم که شاید در فصل بعدی استقلال را همراهی نکنند.

۱- یعقوب کریمی: مدافع هافبک چپ پای استقلال، بعد از بازی با استقلال خوزستان از ترکیب اصلی آبی‌های پایتخت خارج شد و جایش را به زکی‌پور داد. در مصاف استقلال و صبای قم، زکی‌پور نیمکت نشین شد اما بازهم کریمی بازیکن فیکس نبود و هرائر مگویان به جای او بازی کرد. شاید این اتفاق ناشی از این باشد که کادرفنی استقلال اعتقادی به کریمی ندارد و به این ترتیب این بازیکن در فصل آینده استقلال جایی ندارد.

2 - رابسون جانواریو: بر اساس ادعای برخی رسانه‌ها، مبلغ درخواستی رابسون جانواریو و باشگاه برزیلی‌اش خیلی بیشتر از حد انتظار استقلالی‌ها است. این مسئله باعث می‌شود تا آبی‌ها نتوانند این بازیکن را حفظ کنند و به دنبال جایگزین برای او باشند. شاید عده‌ای تصور کنند با رفتن رابسون، جا برای آمدن منتظری باز خواهد شد ولی شب گذشته افتخاری صراحتا این مسئله را منتفی دانست و گفت تیمش بازیکن با تجربه به اندازه کافی در اختیار دارد. به این ترتیب رابسون تنها در شرایطی می‌ماند که رقم درخواستی خود را پایین بیاورد.

۳- فرشید باقری: استقلال از امید نورافکن و امید ابراهیمی درحال حاضر استفاده می‌کند. قرار است جپارف و چشمی هم در فصل آینده به این تیم اضافه شوند. طبیعتا در اینجا ترافیک بازیکن وجود دارد و باقری که همین الان هم بازیکن ثابت محسوب نمی‌شود، شاید راهی تیمی دیگر شود. در برخی از اخبار آمده که پرسپولیسی‌ها تمایل زیادی به جذب او دارند و باید دید آیا این بازیکن سال بعد هم در استقلال هست یا نه.

۴- کاوه رضایی: مهاجم زهردار و پر تلاش استقلال ظاهرا از وضعیت مالی باشگاه رضایت کافی ندارد. او از طرفی هم به دنبال لژیونر شدن است. استقلالی‌ها تلاش زیادی دارند تا او را در جمع خود حفظ کنند ولی به نظر می‌رسد رضایی به این زودی‌ها چراغ سبز خود برای ماندن را نشان ندهد و این مسئله کمی برنامه‌های استقلال را بهم بریزد.

۵- امید ابراهیمی: این هافبک موثر و ملی‌پوش استقلال هم مثل کاوه رضایی به دنبال لژیونر شدن است. منصوریان به شدت خواهان حفظ اوست و حتی بعد از بازی با صبای قم به شدت از او تمجید کرد. در هرحال باید منتظر ماند و دید که آیا این بازیکن هم راضی به ماندن در استقلال می‌شود یا نه.

۶- جابر انصاری: مدت‌ها است که برخی رسانه‌ها از احتمال جدایی انصاری و پیوستن او به گسترش فولاد را مطرح می‌کنند. او به جز بازی با صبای قم، مدتهاست که جایی در ترکیب ثابت استقلال ندارد و این مسئله ظاهرا باعث ناراحتی او شده است. او رقابت سختی برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی استقلال دارد و باید دید که آیا ترجیح می‌دهد به این رقابت ادامه دهد و یا اینکه راهی تیمی دیگر شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه