English

سرمربی استقلال اهواز:

فشار روانی بر روی بازیکنان استقلال زیاد است

سرمربی استقلال اهواز گفت: بازیکنان استقلال اهواز یک روز قبل از بازی دور هم جمع شدند و فشار بر روی بازیکنان استقلال اهواز زیاد است.

فشار روانی بر روی بازیکنان استقلال زیاد است

به گزارش خبرگزاری موج، حمیدرضا بابایی عصر امروز در کنفرانس خبری پس از دیدار دو تیم ملوان بندرانزلی و استقلال اهواز درمورد بازی اظهار داشت: ملوان در این بازی استرس زیادی داشت.

سرمربی تیم استقلال اهواز با بیان اینکه حداقل یکی از تیم‌های سپیدرود و ملوان ‌باید بتواند به لیگ برتر راه یابد گفت: ملوان در بازی برابر استقلال اهواز برای ماندن در کورس قهرمانی تلاش می‌کرد.

بابایی با اشاره به اینکه تیم استقلال اهواز از 23 اسفند تا 8 فروردین تمرین نداشت بیان کرد: بازیکنان تیم استقلال اهواز یک روز قبل از بازی دور هم جمع شدند که این باعث شد تا بازیکنان بدنی با شرایط خوب بدنی وارد زمین بازی شوند.

سرمربی استقلال اهواز با بیان اینکه در مقابل ملوان به‌علت شرایط بدنی نامناسب سعی کردیم تا مالکیت توپ را به ملوان بدهیم توضیح داد: در این بازی راه‌های نفوذ ملوان برای رسیدن به دروازه استقلال اهواز را بستیم تا بتوانیم موقعیت‌هایی را بر روی دروازه ملوان خلق کنیم.

بابایی با اشاره به اینکه پس از بازی سپیدرود دپارتمان داوری از تیم استقلال اهواز عذرخواهی کرد افزود: عذرخواهی دپارتمان داوری نمی تواند امتیاز از دست رفته تیم استقلال اهواز را جبران کند.

سرمربی تیم استقلال با اشاره به اینکه فشار روانی بر روی بازیکنان تیم استقلال اهواز زیاد است اظهار داشت: در بازی مقابل گل گهر اتفاقات به گونه‌ای رقم خورد که احتمال داشت تا تیم استقلال اهواز در مقابل تیم گل گهر بازی نکند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی