English

افسوس به خاطر از دست دادن دو امتیاز 

سپیدرود اگر به لیگ برتر صعود کند شاهد ورود یکی از تیم های پرطرفدار به لیگ برتر خواهیم بود. تیمی که در نظر سنجی صورت گرفت از سوی برنامه تلویزیونی لیگ یک به عنوان پرطرفدارترین تیم لیگ یک انتخاب شد. 

افسوس به خاطر از دست دادن دو امتیاز 

به گزارش خبرگزاری موج، در بازی سپیدرود - فولاد یزد هم حضور تماشاگران در استادیوم شهید عضدی رشت چشمگیر بود. خصوصا با بادکنک های قرمزی که در دست داشتند. آنها 90 دقیقه ایستاده تیم را تشویق کردند و این بار خوشبختانه با وجود اینکه معتقد بودند داور یک پنالتی محرز به سود آنها نگرفته دست به رفتاری نزدند که محرومیتشان را در پی داشته باشد. برخی از تماشاگران این بار به درستی به سراغ مسعود مرادی - ناظر بازی رفتند و به او گفتند بیانیه حسن کامرانی فر موجب شده که داور به سود آنها پنالتی نگیرد.


در بازی سپیدرود رشت - استقلال اهواز داور سه پنالتی به سود سپیدرود گرفت که دو ضربه پنالتی تبدیل به گل شد و سپیدرود بازی را دو بر یک به سود خود پایان برد. روز بعد از این بازی حسن کامرانی فر - ر ئیس دپارتمان داوری با انتشار بیانیه ای ضمن تشکر از استقلال اهواز به خاطر خویشتن داری در برابر اشتباهات داوری اعلام کرد پنالتی اولی که به سود سپیدرود اعلام شد اشتباه بوده و از سویی کمک داور اول هم آفسایدی که به ضرر استقلال اهواز اعلام کرد اشتباه بود. هواداران سپیدرو د می گویند همه تیم ها از اشتباهات داوری منتفع یا متضرر شده اند و نیاز به صدور بیانیه نبود و حال با صدور این بیانیه دیگر داوران به سود سپیدرود اعلام پنالتی نخواهند کرد با این تصور که همیشه اشتباهات داوری به سود سپیدرود بوده است.


سپیدرود دو امتیاز حساس را در برابر فولاد یزد از دست داد. تیمی که پیش از این بازی به بهانه مشکلات مالی اصلا تمرین نکرد.شاید علی نظر محمدی و تیمش با غرور وارد میدان شدند. حتی اگر داور به سود سپیدرود اعلام پنالتی نکرده است این تیم باید در جریان بازی تیم قعر جدولی را شکست می داد. نه فقط سپیدرود. همه تیم های مدعی در محاسبات صعود به لیگ برتر باید جایی برای اشتباهات داوری بگذارند.


افسوس بازیکنان تیم سپیدورد در پایان بازی به خاطر دو امتیاز از دست رفته با تشویق تماشاگران همراه بود. با این حال 7 هفته به پایان بازی ها باقی مانده و فرصت برای جبران امتیازات از دست رفته برای همه تیم ها وجود دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه