English

تزریق روحیه به تیم ملی قطر قبل از بازی با ایران

قطری‌ها در آستانه دیدار حساس تیم ملی فوتبال این کشور با ایران در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی، حمایت همه جانبه‌ای را از این تیم در دستور کار قرار داده‌اند.

تزریق روحیه به تیم ملی قطر قبل از بازی با ایران

به گزارش خبرگزاری موج، تیم ملی فوتبال قطر در دور رفت مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2018 روسیه عملکرد خوبی نداشت و با قبول سه شکست، یک برد و یک تساوی با 4 امتیاز در رده پنجم جدول گروهی ایستاد که ایران با 11 امتیاز صدرنشین آن است.

حالا و در آغاز دور برگشت، قطر روز پنجشنبه این هفته در خانه خود میزبان ایران است. سه امتیاز این مسابقه برای هر دو تیم و بخصوص قطری ها اهمیت بسزایی دارد چرا که در صورت شکست قطر در این مسابقه، آنها اندک شانس باقی مانده خود برای صعود به جام جهانی را هم از دست می دهند.

در همین راستا، روزنامه های قطر به حمایت همه جانبه از تیمشان پرداخته و بازیکنان و اعضای این تیم را برای پیروزی در این مسابقه ترغیب می کنند. روزنامه الشرق در شماره امروز خود در چند مطلب جداگانه به ارزیابی شرایط ایران و قطر پرداخته و در یکی از این مطالب با تلفیق کلمات عربی و انگلیسی، ملی پوشان این تیم را برای برد مقابل ایران تحریک کرده است.

«عنابی (لقب تیم قطر) .. بله ما می توانیم» عنوانی است که این روزنامه برای گزارش بازی با ایران انتخاب کرده است.

تزریق روحیه به تیم ملی قطر قبل از بازی با ایران

این در حالی است که روزنامه های ایران به خاطر تعطیلات نوروز منتشر نمی شوند و بازیکنان تیم ملی ایران در کم خبرترین روزهای سال، تمریناتشان را پیگیری می کنند تا با پیروزی در این مسابقه، راه صعود به جام جهانی را هموار کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی