English

مدیر تیم ملی عراق:

شباهت سبک بازی ایران با استرالیا به ما کمک می‌کند/بازی با ایران فرصت خوبی برای برطرف کردن نقاط ضعف ماست

مدیر تیم ملی فوتبال عراق پیش از دیدار با ایران گفت: شنیشل به دنبال ترمیم نقاط ضعف تیم است که در برخی خطوط به وضوح در بازی‌های گذشته دیده شد

شباهت سبک بازی ایران با استرالیا به ما کمک می‌کند/بازی با ایران فرصت خوبی برای برطرف کردن نقاط ضعف ماست

به گزارش خبرگزاری موج، تیم ملی کشورمان امروز در دیداری تدارکاتی در پشت درهای بسته در استادیوم آزادی میزبان عراق است تا خود را برای دیدار مقابل قطر در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2018 روسیه آماده کند.

در این راستا باسل کورکیس، مدیر تیم ملی عراق در مصاحبه تلفنی با روزنامه المدی عراق گفت: راضی شنیشل، سرمربی عراق در بازی با ایران تمام تلاش خود را می‌کند تا از تمام 21 بازیکن حاضر در اردوی تهران استفاده کند. شنیشل در این بازی مخصوصا از بازیکنان جدید استفاده می‌کند تا میزان آمادگی جسمانی و فنی آنها را ارزیابی کند. مهمتر از آن شنیشل به دنبال ترمیم نقاط ضعف تیم است که در برخی خطوط به وضوح در بازی‌های گذشته دیده شد و این نقاط ضعف را با استفاده از تمرینات پیش رو و بازی با ایران که اسلوب بازیش از لحاظ قدرت و سرعت شبیه استرالیا و اول گروه خودش و قاره آسیا است و کاندیدای اول صعود به مرحله بعد است، خیلی سریع حل کند.

وس افزود: این بازی بنا به درخواست سرمربیان دو تیم پشت درهای بسته برگزار می‌شود. زیرا شنیشل و کی روش نمی خواهند تاکتیک‌هایشان برای رقبای خود فاش شود. در این بازی تعدادی از لژیونرهای اروپایی عراق به خاطر هم زمان نبودن ایام فیفا دی غایب خواهند بود. ضرغام اسماعیل، علی فائز و علی حصنی 3 لژیونر ویزا ایران را گرفتند و دوشنبه به تهران می آیند تا تمریناتشان را برای آمادگی پیگیری کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی