English

هندبالیست‌ ایران:

در حسرت یک جام جهانی مانده‌ایم

محمد رضا رجبی نماینده ورزشکاران در انتخابات فدراسیون هندبال، گفت: ما هندبالیست‌ها در حسرت یک جام جهانی باقی‌ مانده ایم.

در حسرت یک جام جهانی مانده‌ایم

به گزارش خبرگزاری موج، محمدرضا رجبی در حاشیه انتخابی  فدراسیون هندبال اظهار کرد: جایی که حق ایران بود حضور نداشتیم. به خاطر مسائل و مشکلاتی که پیش آمده بود نتوانستیم در مسابقات جهانی فرانسه حاضر شویم. هندبال به خاطر مشکلات و مسائل اخیر جایگاه خود را از دست داده و از یک رویداد بزرگ جا ماند.

وی با اظهار امیدواری در ادمه گفت‌: امیدوارم با همبستگی خانواده‌ هندبال، این رشته دوباره به جایگاه اصلی خود برگردد و حق زحماتی که کشیده می‌شود به این رشته داده شود و هندبال جایگاه واقعی خود را چه در آسیا و چه در جهان کسب کند.

وی در ادامه‌ به حضور استکی در این انتخابات اشاره کرد و گفت‌: جوششی که بین جامعه هندبال ایجاد شد به خاطر بلاتکلیفی‌های به وجود آمده بود و سبب شد که همه خود را در این انتخابات سهیم بدانند و بخواهند آرامش را به این رشته باز گردانند. بازیکنان، ملی‌پوشان ، نمایندگان، روسای هیات ها و حتی نامزدها همه و همه وظیفه خود دانستند که هندبال را از این بی سر و سامانی نجات دهند. حضور بازیکنان هندبال مانند الله کرم استکی در مجمع انتخاباتی نیز به دلیل همین موضوع بود. او وظیفه خود دانست که در این همدلی و همبستگی خانواده‌ هندبال در کنار آنها باشد و برای نجات این رشته تلاش کند.

الله کرم استکی به خاطر انتخابات روز گذشته (دوشنبه) به ایران آمد و دوباره رهسپار رومانی خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه