English

امیدوارم هندبال بدهی زیادی نداشته باشد

سرپرست جدید فدراسیون هندبال می‌گوید نباید وقفه‌ای در برگزاری مسابقات لیگ ایجاد شود.

امیدوارم هندبال بدهی زیادی نداشته باشد

به‌ گزارش ‌خبرگزاری موج، عباسعلی اکبری، سرپرست جدید فدراسیون هندبال بعد از مراسم تودیع و معارفه در جمع خبرنگاران درباره اولویت‌های اصلی خود، گفت‌: فعالیت‌های فدراسیون هندبال باید بررسی شود و مطالعه کنیم تا وقفه‌ای در فعالیت‌های این فدراسیون ایجاد نشود. اولویت‌ها را مشخص خواهیم کرد و موارد مهم را راس امور را که باید اتفاق بیفتد را انجام خواهیم داد. آن طور که بررسی شده است لیگ ظاهرا با ۱۰ یا ۱۲ تیم تشکیل می‌شود و همه شرایط مالی، داوران، هماهنگی با استان‌ها را بررسی خواهیم کرد تا مشکلی در برگزاری لیگ ایجاد نشود. لیگ در هر فدراسیونی مثمرثمرترین اتفاق است و نباید وقفه‌ای در آن ایجاد شود.

او در مورد برگزاری زمان لیگ، گفت‌: باید هماهنگی‌ها صورت بگیرد و طی مدت زمان کوتاه، زمان و مکان برگزاری لیگ مشخص خواهد شد.

اکبری در پاسخ به این سوال که خبرنگاران مبنی بر این که قرارداد بازیکنان چگونه خواهد بود، توضیح داد: باید شفاف سازی در این زمینه صورت گیرد و من معتقد هستم که نباید جای هیچ سیاه نمایی رخ دهد و باید ضبط و ثبت قرارداد بازیکنان بررسی شود تا هم ورزشکاران و هم فدراسیون ها و هم باشگاه‌ها از این بابت مشکلی نداشته باشند.

او در ادامه در مورد مقدار بدهی‌های موجود در فدراسیون، اظهار کرد: مدتی است که فدراسیون با توجه به شرایطش بدون سرپرست و مسوول اداره شده است و اکنون باید بدهی‌ها مشخص شود و با مشورت و تفکری که با وزارت ورزش و جوانان صورت می‌گیرد تکلیف بدهی‌ها مشخص شود. اگر فدراسیون تعهدات و یا وعده‌هایی را داده باشد باید نسبت به آن پاسخگو باشد و اگر این بدهی‌ها به فدراسیون مربوط نباشد، افراد ذیربط باید تعهدات خود را انجام دهند. امیدوارم که بدهی زیادی وجود نداشته باشد تا فدراسیون هندبال رسالت خود را انجام دهد.

سرپرست جدید فدراسیون هندبال در مورد تغییر کارمندان فدراسیون هندبال، گفت‌: هر فردی که در گردونه فدراسیون بتواند به ما و فدراسیون کمک کند علاقمند هستیم تا با او همکاری داشته باشیم، مگر این که خودشان علاقه ای نداشته باشند.

وی در مورد برگزاری تاریخ مجمع فدراسیون هندبال، خاطر نشان کرد: مقداری که در برنامه‌ها پیش برویم و شرایط را رصد کنیم و برنامه‌های فدراسیون را با توجه به تقویم به جلو ببریم در اسرع وقت این اتفاق خواهد افتاد و زمان برگزاری آن از سوی وزارت ورزش و جوانان اعلام خواهد شد و این رشته به صاحبان اصلی خود خواهد رسید. البته برگزاری مجمع نیاز به گذر زمان دارد و روند آن باید طی شود، اما امیدواریم که هر چه‌ سریع‌تر این اتفاق رخ دهد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه