English

سرمربی منچسترسیتی:

موناکو می‌تواند هزار میلیون گل بزند/ اگر در زمین حریف گل نزنیم، حذف می‌شویم

سرمربی منچسترسیتی نسبت به بازگشت تیمش و کسب برتری ۵ بر ۳ مقابل موناکو واکنش جالبی نشان داد.

موناکو می‌تواند هزار میلیون گل بزند/ اگر در زمین حریف گل نزنیم، حذف می‌شویم

به گزارش خبرگزاری موج، پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی پس از برتری 5 بر 3 تیمش مقابل  موناکو در بازی رفت مرحله یک‌هشتم‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا شاگردانش را لایق پیروزی دانست.

 او گفت: بازی جالبی شکل گرفت.ما خوب شروع کردیم اما موناکو سازماندهی خوبی داشت و البته هر چه بیش‌تر از بازی گذشت، بهتر ظاهر شدیم.مقابل تیمی با بازیکنان درخشان، قدرتمند در ضدحمله، مستحکم در خط میانی و دارای قدرت بدنی بالا بازی کردیم.در فضاهای کوچک حمله کردیم و در پشت دفاع، فضای زیادی به حریف دادیم.اگر یک تیم باشد که توانایی زدن هزار میلیون گل را داشته باشد، آن تیم قطعا موناکوست.اگر نتوانید بازی یا حداقل ضدحملات رقیب را مهار کنید، به دردسر می‌افتید.گل اول  ودوم موناکو ناشی از اشتباه ما بود.

 او در ادامه اظهار داشت: هرگز ناامید نشدیم. در لحظاتی از بازی خوش‌شانس بودیم اما در نیمه اول بدشانسی آوردیم.از نتیجه و سبک بازی تیم راضی هستم.بازیکنانم ناامید نشدند و این نتیجه را رقم زدند. باید از آن‌ها حسابی تشکر کنم.کابایرو با مهار پنالتی اجازه نداد اختلاف به 3 گل برسد. اگر پنالتی فالکائو گل می‌شد، ذهنیت تیم به هم می‌ریخت و کار مشکل می‌شد. به هرحال هرکس به هر طریقی این بازی را دید، لذت برد.به موناکو می‌رویم تا بیش‌تر گل بزنیم.دوست دارم ببینم چند تیم در این فصل می‌توانند مقابل موناکو دروازه خودشان را بسته نگه دارند.بازیکنان تیم فرانسوی با دویدن پشت سر مدافعان حریف موقعیت گلزنی به دست می‌آورند.فرصت‌های زیادی داشتیم و نمی‌دانم موناکو هم اندازه ما موقعیت داشت یا نه.آن‌ها همیشه در محوطه جریمه ما 7،6 بازیکن داشتند اما مدت زیادی حتی یک خطر جدی هم به وجود نیاوردند.حالا با شناخت کامل‌تری نسبت به هم سراغ بازی برگشت می‌رویم. اگر در ورزشگاه موناکو گل نزنیم، حذف می‌شویم.اکنون عازم دوبی می‌شویم و سپس برای بازی جام حذفی انگلیس مقابل هادرزفیلد و جدال لیگ قهرمانان مقابل موناکو به انگلیس و اروپا برمی‌گردیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه