English

سیمئونه: از عصبانیت بازیکنانم لذت می‌برم

سرمربی اتلتیکومادرید بعد از واکنش کوین گامیرو نسبت به تعویضش اظهار کرد از عصبانیت بازیکنان لذت می‌برد.

سیمئونه: از عصبانیت بازیکنانم لذت می‌برم

به‌ گزارش ‌خبرگزاری موج به نقل از آس، اتلتیکومادرید سه‌شنبه شب در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا چهار بر دو بایرلورکوزن را شکست داد.

دیگو پابلو سیمئونه پس از بازی گفت‌: بازی هیجان انگیزی برای بینندگان تلویزیونی بود. نتیجه‌ خوبی در خانه حریف کسب کردیم. در نیمه نخست نمایش خوبی داشتیم. در نیمه دوم حریف دو بار فرصت داشت تا بازی را به تساوی برساند اما در ضد حمله توانستیم گل چهارم را به ثمر برسانیم.

کوین گامیرو با وجود اینکه نمایش خوبی داشت، در دقایق نخست نیمه دوم تعویض شد. مهاجم فرانسوی از این اتفاق عصبانی شد. سرمربی اتلتیکومادرید در این‌باره گفت‌: حریف با یک گل اتفاقی به تساوی نزدیک شد حتی اگر لیونل مسی یا دیگو مارادونا در ترکیب بودند، به خاطر شرایط بازی آنها را تعویض می‌کردم. از عصبانی شدن بازیکنانم خوشحال می‌شوم. فرناندو تورس به بازی آمد تا بتواند به عنوان یک مهاجم تازه نفس در ضد حمله به تیم کمک کند.

سیمئونه درباره گلزنی مهاجمانش گفت‌: به خاطر اینکه مهاجمانم توانستم در این بازی گلزنی کنند خوشحالم. همیشه به دنبال کسب بهترین نتیجه‌ هستیم. 21 سال بود که اتلتیکومادرید نتوانسته بود در بازی خارج از خانه در لیگ قهرمانان اروپا چهار گل به ثمر برساند. باید در خط حمله خود را قوی کنیم تا در بازی شرایطمان بهتر شود. در چنین مسابقاتی گلزنی در خانه حریف اهمیت زیادی دارد.

سرمربی آرژانتینی درباره بازی برگشت اظهار کرد: بازی برگشت سخت خواهد بود. هنوز هیچ چیزی مشخص نشده است. به حریف احترام می‌گذارم. در مسابقات حذفی هر اتفاقی ممکن است رخ بدهد؛ مخصوصا زمانی که در خانه بازی می‌کنید و تیم مهمان تنها به برد نیاز دارد. برابر ایبار در کوپا دل ری چنین شرایطی را تجربه کردیم. ممکن بود در بارسلونا نیز نتیجه را به نفع‌مان برگردانیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی