English

جمعه‌ها روز شلوغ نمایش‌های خانگی است

از میان ۶ سریالی که هم‌اکنون در شبکه نمایش خانگی در حال پخش است، ۳ سریال روز جمعه و ۲ سریال روز چهارشنبه را برای انتشار انتخاب کرده‌اند که البته با آغاز به کار چند سریال دیگر جمعه ها در بخش نمایش های خانگی بسیار پرترافیک شده است.

جمعه‌ها روز شلوغ نمایش‌های خانگی است
به گزارش خبرگزاری موج

، جنگل آسفالت، اکازیون، افعی تهران، آمرلی و شهر هرت جزو سریال های فعال شبکه نمایش خانگی هستند که هر هفته با قسمت‌های جدید مهمان خانه‌های بینندگان می‌شوند. به این فهرست باید قطب شمال را هم اضافه کرد که انتشارش را از جمعه، ۷ اردیبهشت آغاز کرده است.

جدول انتشار این سریال‌ها نشان می‌دهد که سریال‌سازان و پلتفرم‌ها به روزهای آخر هفته علاقه زیادی دارند. در روز جمعه سه سریال قطب شمال، جنگل آسفالت و آمرلی عرضه می‌شوند. پیش از این نیز سریال گناه فرشته روزهای جمعه منتشر می‌شد.

فعلا در روزهای یکشنبه، سه‌شنبه و پنجشنبه هیچ سریالی منتشر نمی‌شود. در ادامه این گزارش مروری داریم بر سریال‌هایی که هم‌اکنون در شبکه نمایش خانگی در حال پخش هستند.

 

سریال آمرلی در روزهای جمعه و شنبه

سریال آمرلی با بازی مصطفی زمانی و ناریمان الصالحی بازیگر جهانِ عرب، هم‌زمان با پخش جهانی در روزهای جمعه و شنبه‌، هر هفته ساعت ۸ صبح پخش می‌شود.

آمرلی در کشور عراق فیلمبرداری شده‌ است و تمامی بازیگران آن از جمله مصطفی زمانی تنها بازیگر ایرانیِ این سریال، به زبان عربی صحبت می‌کنند.

این سریال روایت‌گرِ عاشقانه‌ یک خبرنگار عراقی برای یافتن راز زندگی‌اش در یک موقعیت جنگی است و در ژانر درام، عاشقانه و جنگی به کارگردانی احمد ابراهیم احمد و تهیه‌کنندگی امیرمهدی پوروزیری ساخته شده است.

 

کمدی «شهر هرت» دوشنبه‌ها می‌آید

سریال کمدی شهر هرت به کارگردانی محمدرضا ممتاز روزهای دوشنبه در شبکه نمایش خانگی توزیع می‌شود.

در این سریال بازیگرانی چون علی صادقی، کیمیا باباییان، میرطاهر مظلومی، رضا شفیعی جم، یوسف صیادی و... به ایفای نقش پرداخته اند.

این سریال به تهیه‌کنندگی داریوش بابائیان، داستانی طنز و تاریخی را روایت می‌ کند که حول محور شخصیتی به نام حاج‌ آقا (با بازی رضا شفیعی‌جم) می‌چرخد. حاج‌ آقا که به عنوان یک زمین‌خوار شناخته می‌شود، پس از دستگیری و زندانی شدن، خود را در گذشته و در دوران جوانی‌ اش می‌بیند. این اتفاق، آغازگر ماجراها و چالش‌ های جدیدی برای او می‌ شود.

 

تداخل «افعی تهران» و «اکازیون»

روزهای چهارشنبه در جدول شبکه نمایش خانگی به دو سریال افعی تهران و اکازیون اختصاص پیدا کرده است.

سریال افعی تهران در گونه خانوادگی و درام به نویسندگی پیمان معادی و پویا مهدوی‌زاده و کارگردانی سامان مقدم است که هر چهارشنبه از شبکه نمایش خانگی پخش می‌شود. معادی نقش اصلی سریال را بازی کرده است.

داستان این سریال ماجراهای یک کارگردان سینما است که درگیر پرونده قتلی می‌شود.

سحر دولتشاهی، آزاده صمدی، پژمان جمشیدی، مریلا زارعی، هومن سیدی، مهسا حجازی، بهادر مالکی، به‌آفرید غفاریان، نیلوفر کوخانی، تورج اصلانی، امیراحمد قزوینی و ماهور نعمتی از دیگر بازیگران سریال افعی تهران هستند.

سریال کمدی اکازیون به کارگردانی سید مسعود اطیابی از یکم فروردین روزهای چهارشنبه در شبکه نمایش خانگی پخش می‌شود.

سریال ۸ قسمتی اکازیون که فیلمنامه آن را حمزه صالحی نوشته، داستان رحیم است که قصد دارد برای ادامه تحصیل به کانادا برود اما متوجه می شود ممنوع الخروج شده و این اتفاق زیر سر دایی محسن است، پس باید دنبال راه چاره ای باشد…

هادی کاظمی، ایمان صفا، غلامرضا نیکخواه، سمانه پاکدل، نعمیه نظام دوست، آوا دارویت، سام نوری، رضا ناجی و ناهید مسلمی در این سریال بازی کرده‌اند.

جمعه شلوغ‌ترین روز سریال‌های نمایش خانگی است. چرا که سه سریال قطب شمال، جنگل آسفالت و آمرلی در این روز منتشر می‌شوند.

قطب شمال به کارگردانی امین محمودی یکتا و تهیه‌کنندگی اکبر تحویلیان عنوان جدیدترین سریال شبکه نمایش خانگی است که پخش آن از جمعه ۷ اردیبهشت ساعت ۸ صبح آغاز شد.

فرزاد فرزین، آناهیتا درگاهی و امیرحسین فتحی با هنرمندی نازنین بیاتی، فرزاد حسنی، عباس جمشیدی‌فر، شهرام قائدی، نگار فروزنده، شهروز دل‌افکار در کنار فرهاد آئیش، امیر دژاکام و بهادر زمانی از جمله چهره‌هایی هستند که در «قطب شمال» نقش‌آفرینی کرده‌اند.

در خلاصه داستان این درام پرماجرا آمده: همایون و ارغوان در آستانه ازدواج، قربانی خیانتی هولناک می‌شوند. همایون پشت دیوارهای زندان برای انتقام از سامان لحظه‌شماری می‌کند که مرگ از راه می‌رسد. آرشام یکتا متولد می‌شود و دختری به نام صحرا کنارش قرار می‌گیرد تا مسیر انتقام از خائنین برای آرشام هموار شود.

در این سریال نوید محمدزاده، امیرجعفری، مریلا زارعی، فرشته حسینی، علیرضا جعفری، ریما رامین فر، نازنین فراهانی، مجید آقاکریمی، دیبا زاهدی، معین شاهچراغی، یسنا میرطهماسب، امین میری، عرفان ابراهیمی، مرجان اتفاقیان، نادر پورمهین، حسین فلاح، محسن بهرامی، حدیث نظری، محمدرضا فتحی به ایفای نقش می پردازند و آزاده صمدی و مسعود کرامتی نیز در این سریال حضور دارند.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: توی جنگل یا باید جنگیدن بلد باشی یا فرار کردن. یا شکارچی هستی یا شکار. جنگل جای ترسیدن نیست...

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه