English

پر مخاطب های تلویبیون اعلام شد/ جومونگ همچنان در لیست پر بازدیدها

مدیرعامل تلویبیون پر مخاطب های این اپلیکیشن را در ماه مبارک رمضان و نوروز ۱۴۰۳ اعلام کرد.

پر مخاطب های تلویبیون اعلام شد/ جومونگ همچنان در لیست پر بازدیدها

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری موج، احمد خورشیدی مدیرعامل اپلیکیشن تلویبیون در نشست خبری گزارش برنامه های نوروز و رمضان رسانه ملی که امروز برگزار شد، اظهار داشت: برنامه های مورد علاقه مخاطبان تلویبیون در ماه مبارک رمضان و نوروز ۱۴۰۳ بررسی شد.

وی با بیان اینکه تلویبیون در ۲۴ساعت منتهی به لحظه تحویل سال ۵۰ میلیون دقیقه مخاطب داشت، افزود:  شبکه سه سیما در لحظه سال تحویل ۱۱۲ هزارو ۵۴۶، شبکه یک ۴۰ هزارو ۲۴۸ و شبکه دو ۳۰ هزارو ۸۹۲ مخاطب داشتند.

خورشیدی با اشاره به اینکه با توجه به مذاکرات صورت گرفته ترافیک مخاطبان در این ایام رایگان بود، بیان کرد: این موضوع سبب شد تا با رشد قابل توجه مخاطبان روبرو بودیم.

مدیرعامل اپلیکیشن تلویبیون عنوان کرد: طی چهار سال اخیر پر بازدید ترین برنامه افطار زندگی پس از زندگی بود که امسال  برنامه محفل توانست به زندگی پس از زندگی برسد و مخاطبان این برنامه به یک میزان باشد.

وی  در خصوص پر مخاطب ترین برنامه های سحرگاهی، بیان کرد: سر سفره خدای شبکه پویا پر مخاطب ترین برنامه و ماه من، سدره ، سحر نشینی و ماه خدا  در رتبه های بعدی قرار گرفت.

مدیرعامل اپلیکیشن تلویبیون با اشاره به اینکه آمار تماشای سریال‌ها براساس میانگینی که در هر قسمت از آنها دیده‌شده سنجیده‌ می شود، گفت: سریال «نون خ» در هر قسمت با ۱۵۰ هزار بازدید در صدر بازدیدها قرار گرفته  و بعد از آن سریال «زیرخاکی» با ۱۴۰ هزار بازدید، «هفت سر اژدها» با ۱۰۷ هزار بازدید و «رستگاری» با ۳۷ هزار بازدید و فصل جدید «جومونگ» حدود ۴۷ هزار بازدید بوده است.

 

سهم تولیدات استانی در  رسانه ملی افزایش میابد/ رشد مخاطبان شبکه های استانی در ماه رمضان

 حسن عابدینی معاون امور استان‌های صداو سیما اظهارداشت: تلاش شد که بتوانیم خورده فرهنگ ها و فرهنگ های زیست بوم استانهای مختلف در قالب در ۱۰ ساعت از شبکه های ملی داشته باشیم.

وی افزود: اکنون  شبکه های مختلف زمان ویژه ای را به این امر اختصاص دادند که از جمله آن می توان به شبکه های یک، دو، سه، نسیم و دیگر شبکه های تخصصی اشاره کرد.

معاون امور استان های سازمان صداوسیما بیان کرد: در سال گذشته مجموعه های نمایشی و سریال های استان ها ازشبکه های ملی پخش شد و اکنون نیز  در این راستا آثاری در دست تولید است.

عابدینی بیان کرد: در ماه مبارک رمضان با رشد مخاطبان شبکه های استانی روبرو بودیم.

وی با بیان اینکه در انتخابات ۱۴۰ هزار دقیقه مناظره تولید شد، گفت: در دور دوم انتخابات نیز این مناظره ها را خواهیم داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه