English

مدیرعامل بنیاد رودکی مطرح کرد

برگزاری افتتاحیه جشنواره بین المللی فیلم فجر در تالار وحدت؛ اتفاق خوبی پس از ۶ سال

مدیرعامل بنیاد رودکی گفت: با رایزنی با مسوولان برگزاری جشنواره بین‌المللی فیلم فجر افتتاحیه این جشنواره مهم بین المللی را در تالار وحدت برگزار نمودیم. این اتفاق پس از 6 سال و با تلاش چند روزه همکاران فنی ما اتفاق افتاد. در بخش هنری نیز همکاران من اجرای زنده ارکستر موسیقی ملی ایران را برای این رویداد رقم زدند.

برگزاری افتتاحیه جشنواره بین المللی فیلم فجر در تالار وحدت؛ اتفاق خوبی پس از ۶ سال
به گزارش خبرگزاری موج

، محمد اله یاری فومنی در حاشیه رویداد اختتامیه جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر در گفت و گویی افزود: در افتتاحیه جشنواره فیلم فجر ارکستر موسیقی ملی ایران قطعات برخی موسیقی فیلم هایی را که مردم در طی سال های پس از انقلاب اسلامی با آن خاطره داشتند نواخت.

وی افزود: امسال هم در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، بنیاد فرهنگی هنری رودکی میزبان جشنواره های فجر بود. جشنواره های تئاتر، تجسمی، مد و لباس و موسیقی فجر برنامه‌های اصلی خود را در تالارهای بنیاد رودکی شامل وحدت،  رودکی، حافظ و برج آزادی برگزار می کنند.همچنین اختتامیه جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران و نیز جایزه جهانی کتاب سال طی هفته آتی در بنیاد رودکی برگزار می شود.

اله یاری فومنی ادامه داد:  همکاران ما در بنیاد رودکی تلاش کرده اند از مردم و گروه های هنری میزبانی گرمی بعمل آورند. 

وی با اشاره به برگزاری سی و نهمین جشنواره موسیقی فجر ادامه داد: هر دو ارکستر موسیقی ملی ایران و سمفونیک تهران در ایام جشنواره میزبان علاقه‌مندان به هنر موسیقی خواهند بود و ان شاء الله اجرای خاطره انگیزی را رقم خواهند زد.

مدیرعامل بنیاد رودکی تاکید کرد: بنیاد فرهنگی هنری رودکی همه تلاش خود را مبذول می دارد تا متناسب با  شأن این مجموعه بزرگ فرهنگی هنری، در  برگزاری برنامه های فرهنگی و هنری به نحو احسن،  همراهی و همکاری نماید و این میراث ملی کشور را بیش از پیش به مردم معرفی نماید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه