English

کنسرت «هیدن» و«شایع» فاقد مجوز دفتر موسیقی است

دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کرد که اجرای برنامه توسط آقایان محمدرضا داداش پور «شایع» و مهرداد مستوفی راد «هیدن»، در تاریخ ۱۲ بهمن ماه سال جاری، در محل سالن شهید ضرغام مجموعه ورزشی آزادی - که جزو سالن‌های مورد تأیید دفتر امور موسیقی هم نیست - فاقد مجوز از سوی این دفتر است.

کنسرت «هیدن» و«شایع» فاقد مجوز  دفتر موسیقی است
به گزارش خبرگزاری موج

، به منظور تبیین موضوع و تنویر افکار عمومی درباره ادعای کذب اخذ مجوز کنسرت ‌محمدرضا داداش پور ملقب به شایع و مهرداد مستوفی راد ملقب به هیدن از وزارت فرهنگ، دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اطلاعیه‌ای صادر کرد.

در این اطلاعیه آمده است؛

اجرای برنامه توسط آقایان محمدرضا داداش پور «شایع» و مهرداد مستوفی راد «هیدن»، در تاریخ ۱۲ بهمن ماه سال جاری، در محل سالن شهید ضرغام مجموعه ورزشی آزادی - که جزو سالن‌های مورد تأیید دفتر امور موسیقی هم نیست - فاقد مجوز از سوی این دفتر است.

از این رو مراجع صادر کننده مجوز برای این برنامه باید پاسخگوی این امر باشند.

البته این دفتر به منظور یکپارچگی و وحدت مرجعیت صدور مجوز در این حوزه و پیشگیری از تکرار موارد مشابه، به طور قاطع در حال پیگیری موضوع است.

همچنین از آنجایی که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی رویکردهای غیرقانونی را تحمل نمی‌کند، مجوز این برنامه نیز توسط وزارت فرهنگ کنسل شده است و این افراد اجازه برگزاری این برنامه را ندارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه