English

شهر شیراز میزبان دوره یازدهم پروژه چند شب شد

آخرین برنامه از مجموعه کنسرت های «چند شب» طی سال 97 در حالی با عنوان «چند شب دو نوازی» میزبان علاقه مندان موسیقی ایرانی بود.

شهر شیراز میزبان دوره یازدهم پروژه چند شب شد

به گزارش خبرگزاری موج، آخرین برنامه از مجموعه کنسرت های چند شب  در سال 97 روزهای پایانی هفته گذشته با عنوان « چند شب دو نوازی » در تالار رودکی تهران میزبان علاقه مندان موسیقی ایرانی بود. در این برنامه ها مژگان حسینی نوازنده قانون، سپنتا حامدی نژاد نوازنده تار، عماد حنیفه نوازنده تار، پوریا فرجی نوازنده سنتور، پویان عطایی نوازنده سنتور، حمید خوانساری نوازنده عود، نوا سلیمانی نوازنده عود، حسین اینانلو نوازنده سه تار، مجید مولانیا نوازنده تار، صابر سوری نوازنده عود، مهرداد ناصحی نوازنده کمانچه و امین گلستانی نوازنده عود به اجرای برنامه پرداختند.

افشین معصومی مدیر موسسه فرهنگی هنری نغمه حصار  و مدیر برگزاری پروژه «چندشب» پس از پایان برگزاری این کنسرت ها که با استقبال خوب مخاطبان مواجه شد، ضمن قدردانی از حضور هنرمندان شرکت کننده توضیح داد: این مایه افتخار ماست که فصل دهم پروژه «چندشب» در سال 97 با برگزاری ویژه برنامه «چند شب دو نوازی» به اتمام می رسد. ما در ایام برگزاری این رویداد موسیقایی که طی سال های 96 و 97 میزبان علاقه مندان موسیقی بود با در نظر گرفتن دو اولویت مهم به ادامه راهی که انتخاب کردیم، ادامه دادیم. اولین نکته اعتماد تعدادی از بهترین موزیسین های نسل چهارم موسیقی ایران به بنده و دوم حمایت شما مخاطبان بود که اگر این دو فاکتور اصلی وجود نداشت قطعا نمی توانستیم پروژه چند شب را در 10 دوره برگزار کنیم. 

وی ادامه داد: طی ایام برگزاری پروژه «چند شب» ما میزبان 114 نفر از بهترین موزیسین های موسیقی کلاسیک ایرانی طی 28 شب بودیم که در این مدت 5 هزار نفر به تماشای هنرنمایی برنامه های ما در قالب های مختلف پرداختند. البته قصد ما بر این است که در سال 98 بسته صوتی این برنامه ها را به شکلی نفیس در بازار موسیقی منتشر کنیم تا میزانی برای نسل آینده موسیقی ایران از آنچه نسل چهارم موسیقی از نسل سوم  به امانت گرفته، باشد. به هر صورت پروژه «چند شب» بدون حمایت هیچ نهاد خاصی به صورت کاملا خودگردان و با حمایت شما تماشاگران عزیز به کار خود ادامه داده است و امشب که آخرین شب از برگزاری این برنامه ها در سال 97 است خوشحالم اعلام کنم که دوره یازدهم این پروژه شامل اجرای منتخب آثار 10 دوره قبل،  بهار سال 98 به میزبانی موسسه «شهر آفتاب» به مدیریت محسن خباز برگزار خواهد شد.

مدیر برگزاری پروژه «چند شب» در پایان صحبت های خود ضمن قدردانی از مدیریت دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، ابوالفضل صادقی نژاد مدیر واحد نظارت و ارزشیابی دفتر موسیقی وزارت ارشاد، علی اکبر صفی پور مدیر بنیاد فرهنگی هنری رودکی، معصومه سهرابیان مدیر تالار رودکی و اعضای گروه فنی تالار رودکی از عوامل اجرایی پروژه «چند شب» از جمله آرش عادل پور صدابردار، آزاده زمانی و آرش وطن خواه عوامل اجرایی، مهرداد امینی عکاس و حمید طلوعی فرد گرافیست تقدیر کرد و گفت: من و این گروه به خودمان می بالیم که میزبان شما عزیزان در پروژه «چند شب» بودیم ،زیرا شما ثابت کردید که موسیقی را از فوتبال بیشتر دوست دارید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه