English

مدیر تالار بورس منطقه‌ای همدان:

شاخص کل فرابورس با ۲۱۲ واحد کاهش به ۱۸هزار و ۹۹۰ واحد رسیده است

مدیر تالار بورس منطقه‌ای همدان گفت: شاخص کل بورس در پایان مرداد ماه معادل یک میلیون و ۴۲۴ هزار و۴۹۱ واحد بوده که نسبت به مرداد ماه سال گذشته ۹۱هزار واحد کاهش یافته است و شاخص کل فرابورس با ۲۱۲ واحد کاهش به ۱۸هزار و ۹۹۰ واحد رسیده است.

 شاخص کل فرابورس با ۲۱۲ واحد کاهش به ۱۸هزار و ۹۹۰ واحد رسیده است

به گزارش خبرگزاری موج همدان، امیدزرینی  مدیر تالار بورس منطقه‌ای همدان دوشنبه ۷ شهریور در جمع خبرنگاران با بیان اینکه شرکت بهمن، آپادانا و ایساتیس بیشترین ارزش معاملاتی بورس همدان را در پنج ماهه ۱۴۰۰ داشتند،  تصریح کرد: شاخص کل بورس در پایان مرداد ماه معادل یک میلیون و ۴۲۴ هزار و۴۹۱ واحد بوده که نسبت به مرداد ماه سال گذشته ۹۱هزار واحد کاهش یافته است و شاخص کل فرابورس با ۲۱۲ واحد کاهش به ۱۸هزار و ۹۹۰ واحد رسیده است.

وی افزود: حجم معاملات در تالار بورس همدان بیش از چهار میلیارد و ۵۹ میلیون سهم بوده است که این حجم متعلق به ۵۲۳ شرکت بوده است.

زرینی با اشاره به اینکه عضویت در سامانه سجام در ابتدای سال رایگان اعلام شده است، یادآور شد: در پنج ماهه امسال ۱۸ هزار  و۳۷۰ نفر در استان همدان در این سامانه بت نام کردند.

مدیر تالار بورس منطقه‌ای همدان با بیان اینکه امسال پرداخت سود و رسوبی سودشرکتها امسال به صورت الکترونیکی پرداخت شد،گفت: مشکل رسوب سود شرکتها نیز امسال حل شده است.

وی ادامه داد: دامنه نوسان در بورس با یک رقم افزایش به رقم هفت درصدی رسیده است.همچنین نظارت و بازرسی مداوم بر شرکتهای کارگذاری در همدان برعهده تالار همدان است.

زرینی خاطرنشان کرد: تابستان امسال بیش از ۲۰ میلیون سهامدار بدون مراجعه به بانک و از طریق سامانه سجام سود خود را دریافت کردندو سودهای رسوب شده ۲۴ میلیون سهامدار پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه سهام عدالت درحال حاضر متوقف است، افزود: سود سهام عدالت پرداخت شده است و کسانی که در زمینه عدم دریافت سود سهام خود سوألی دارند می‌توانند با سامانه ۱۵۶۹ تماس بگیرند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر