English

علی اسکندری خبرداد:

برگزاری کلاس های رایگان آموزش بورس

مدیر بورس منطقه‌ای همدان با اشاره به معاملات انجام شده طی هفته جاری، از برگزاری کلاس های رایگان آموزش بورس در بورس منطقه ای همدان خبر داد.

برگزاری کلاس های رایگان آموزش بورس

به گزارش خبرگزاری موج همدان، علی اسکندری، مدیر بورس منطقه‌ای همدان با اشاره به مقوله آموزش در بورس، گفت: طی این هفته ۵۴ نفر در کلاس های آموزشی بورس که برای عموم علاقمندان برگزار می شود، شرکت کردند و این افراد با مفاهیم بازار سرمایه و نحوه معاملات در بورس آشنا شدند.

اسکندری مطرح کرد: این هفته در بورس منطقه‌ای همدان تعداد ۵۲ میلیون و ۴۳۹ هزار و ۳ سهم متعلق به ۲۹۳ شرکت به ارزش ۲۱۹ میلیارد و ۵۷۷ میلیون و ۹۷۴ هزار و ۸۸۷  ریال مبادله شد.

 

برگزاری کلاس های رایگان آموزش بورس

وی افزود: طی هفته جاری بیش از ۲۴ میلیارد سهم و حق تقدم به ارزش تقریبی ۸۰ هزار  و ۷۰۰ میلیارد ریال در تالارهای بورس اوراق بهادار در کل کشور معامله شد.

مدیر بورس منطقه‌ای همدان اظهار داشت: ۵۲ درصد معاملات این هفته مربوط به خرید سهام و ۴۸ درصد نیز مربوط به فروش سهام بوده است.

اسکندری با بیان اهمیت آموزش در بورس، ابراز کرد: امروز چهارشنبه هم شرکت های پتروشیمی خلیج فارس، فولاد خراسان و فولاد مبارکه اصفهان بیشترین تاثیرمثبت را برشاخص کل بورس داشتند و بانک تجارت، پالایش نفت اصفهان و سایپا پربیننده ترین شرکت های بورس بودند.

مدیر بورس منطقه‌ای همدان یادآور شد: شاخص کل بورس در هفته جاری معادل ۲۷۸ هزار و ۶۷۴ واحد بود که نسبت به هفته گذشته، ۱۲ هزار و ۵۴۷ واحد افزایش یافت.

اسکندری اضافه کرد: همچنین شاخص کل فرابورس هم با ۱۳۱ واحد افزایش به رقم  ۳ هزار و ۷۱۰ واحد رسید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه