English

علی اسکندری:

۴۶ درصد سهام مبادله شده مربوط به خرید سهام بوده است

مدیر بورس منطقه‌ای همدان با اشاره به وضعیت بورس منطقه ای همدان در مرداد ماه، از میزان خرید و فروش سهام سخن گفت.

۴۶ درصد سهام مبادله شده مربوط به خرید سهام بوده است

به گزارش خبرگزاری موج همدان، علی اسکندری،  مدیر بورس منطقه‌ای همدان با اشاره به میزان مبادلات خرید و فروش سهام در بورس منطقه ای همدان، با بیان اینکه در مرداد ماه امسال تعداد ۱۶۵ میلیون و ۹۳۰ هزار و ۲۴۵ سهم در بورس همدان مبادله شد، گفت: این سهام به ارزش ۸۶۳ میلیارد و ۴۵۵ میلیون و ۴۶۴ هزار و ۷۶۲ ریال  متعلق به ۴۸۱ شرکت بوده که در تالار بورس منطقه ای استان همدان دادوستد شده است.

 

 ۴۶ درصد سهام مبادله شده مربوط به خرید سهام بوده است

مدیر بورس منطقه‌ای همدان عنوان کرد: ۴۶ درصد سهام مبادله شده مربوط به خرید سهام و ۵۴ درصد مربوط به فروش سهام بوده است.

وی گفت: بر این اساس و با توجه به ۲۰ روز کاری فعالیت تالار بورس منطقه ای استان همدان در این ماه، متوسط ارزش دادوستد روزانه ۴۳ میلیارد و ۱۷۲ میلیون و ۷۷۳ هزار و ۲۳۸ ریال بوده که نسبت به تیرماه، ۴۱ درصد کاهش داشته است.

اسکندری گفت: در این ماه شرکت های گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی، بانک پاسارگاد و رادیاتور ایران به ترتیب بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند.

مدیر بورس منطقه‌ای همدان اضافه کرد: همچنین بورس منطقه ای همدان در راستای آشنایی عموم شهروندان با نحوه سرمایه‌گذاری در بورس، اقدام به برگزاری دوره های آموزشی، کارگاه های آموزشی و فراهم کردن امکان بازدید از تالار کرده که در مرداد ماه ۱۴۵ نفر در دوره های آموزشی بورس همدان شرکت کردند.    

اسکندری یادآور شد: شاخص کل بورس در پایان مرداد ماه معادل ۲۶۶ هزار و ۱۲۷ واحد بود که نسبت به ماه گذشته ۱۳ هزار و ۷۰ واحد افزایش یافت.

مدیر بورس منطقه‌ای همدان گفت: شاخص کل فرابورس نیز با ۳۰۴ واحد افزایش به ۳ هزار و ۵۷۹ واحد رسید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر