English

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان؛

ساختار قانومند و اصولی جهت اداره تیم فوتبال پاس ایجاد شد

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به اینکه پاس در همدان و حتی کشور طرفداران بی‌شماری دارد و حداقل انتظار ما این است که کادر مدیریتی جدید باشگاه بتواند این تیم را از قعر جدول نجات دهد، گفت: ساختار قانومند و اصولی جهت اداره تیم فوتبال پاس ایجاد شد.

ساختار قانومند و اصولی جهت اداره تیم فوتبال پاس ایجاد شد

به گزارش خبرگزاری موج همدان، حمید سیفی، مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان در نشست با عوامل باشگاه پاس، با اشاره به اینکه پاس در همدان و حتی کشور طرفداران بی‌شماری دارد و حداقل انتظار ما این است که کادر مدیریتی جدید باشگاه بتواند این تیم را از قعر جدول نجات دهد، گفت: ساختار قانومند و اصولی جهت اداره تیم فوتبال پاس ایجاد شد

وی مطرح کرد: یکی از دغدغه های مهم ورزشی در استان ایجاد ساختار قانومند و اصولی جهت اداره تیم فوتبال پاس بود که خوش‌بختانه با تدابیر صورت گرفته به سرانجام رسید.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: اصلاح سیستم مدیریتی و تعیین چارت سازمانی برای تیم فوتبال پاس همدان اقدامی مهم و قابل تقدیر است.

وی افزود: پاس در همدان و حتی کشور طرفداران بی‌شماری دارد و حداقل انتظار ما این است که کادر مدیریتی جدید باشگاه بتواند این تیم را از قعر جدول نجات دهد.

سیفی تصریح کرد: مدیرعامل جدید باشگاه (حمیدرضا عابری منصور) فردی توانمند و با برنامه است و قطعا پاس با هدفگذاری‌های صورت گرفته نیم فصل دوم را با شرایط بهتری آغاز می‌کند.

وی ورود فوری هیات امنا به باشگاه، جهت حل مشکلات تیم و تشکیل هیات مدیره و تدوین چارت سازمانی را از اقدامات ارزشمند و شایسته دانست و گفت: آماده هرگونه همکاری با این باشگاه هستیم و در این زمینه می توانیم زیرساخت و امکانات ورزشگاه های شهرستان همدان را در اختیار تیم های پاس و شهرداری قرار دهیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان ادامه داد: واگذاری یکی از ورزشگاه های شهید مفتح، شهید حاجی بابایی و زمین چمن قدس به باشگاه پاس در دستور کار قرار دارد و آماده هستیم با عقد تفاهم نامه و قراردادی جدید بتوانیم مشکلات تمرینی و مسابقاتی این تیم را برطرف کنیم.

در ادامه حمیدرضا عابری منصور، مدیرعامل تیم فوتبال پاس همدان با اشاره به این‌که باشگاه پاس باید در مباحث مالی و ثروت آفرینی به خودکفایی برسد، گفت: پاس ویترین ورزش استان همدان است و می‌خواهیم ساختار باشگاه‌داری برای نخستین بار در پاس اجرا شود.

عابری منصور اضافه کرد: ساختار مدیریتی و چارت سازمانی پاس شکل گرفته و به زودی معاونت ها و سایر بخش های باقی مانده باشگاه نیز در امور مربوطه فعالیت خواهند داشت.

وی بیان کرد: ترمیم و بازسازی ساختمان مدیریتی و اقامتی تیم در حال انجام است و به زودی طرح های اقتصادی باشگاه با هماهنگی هیات مدیره ارائه خواهد شد.

عابری منصور یادآور شد: هدف باشگاه پاس ایجاد درآمد پایدار و سیستم اقتصادی منظم و سودآور است تا بتوانیم در اداره تیم به خودکفایی برسیم که نیاز به دریافت بودجه از منابع مالی مختلف و غیرمرتبط نباشد.

مدیرعامل تیم فوتبال پاس همدان در پایان آمادگی این باشگاه را برای اداره یکی از مجموعه های ورزشی شهرستان اعلام کرد و اظهار داشت: یکی از نیازهای اصلی و مهم ما زمین چمن اختصاصی است و با توجه به پیشنهادات آقای حمید سیفی (مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان) از هرگونه همکاری دوجانبه با دستگاه ورزش استان استقبال می‌کنیم.
چندی پیش نظر به قرارداد پیمان مدیریتی که فی‌مابین باشگاه پاس همدان و حمیدرضا عابری منصور منعقد شد، مدیریت باشگاه (عدم مالکیت) تا پایان فصل ۱۴۰۰-۱۴٠۱ به وی واگذار شده است و این موضوع قابلیت تمدید دارد.

تیم فوتبال پاس همدان هم اکنون در قعرجدول گروه ب لیگ دو فوتبال کشور قرار گرفته و به دنبال فرار از منطقه سقوط است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر