English

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان تاکید کرد:

مطالبه‌گری درست،‌ عامل قرارگیری جامعه در مسیر مطلوب/ توسعه زیرساخت های ورزشی در مناطق کمتر توسعه یافته

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به اینکه مطالبه‌گری درست می‌تواند جامعه را در مسیر مطلوب قرار دهد، افزود: توسعه زیرساخت های ورزشی در مناطق کمتر توسعه یافته استان همدان به صورت جدی در دستور کار قرار دارد و در این زمینه اولویت با دستگاه ورزش تکمیل طرح‌ها و پروژه های نیمه تمام است.

مطالبه‌گری درست،‌ عامل قرارگیری  جامعه در مسیر مطلوب/ توسعه زیرساخت های ورزشی در مناطق کمتر توسعه یافته

به گزارش خبرگزاری موج همدان، حمید سیفی  مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان روز چهارشنبه در دیدار با اعضای شورای شهر، شهردار و بخشدار قهاوند از توابع شهرستان همدان، با اشاره به اینکه مطالبه‌گری درست می‌تواند جامعه را در مسیر مطلوب قرار دهد، افزود: توسعه زیرساخت های ورزشی در مناطق کمتر توسعه یافته استان همدان به صورت جدی در دستور کار قرار دارد و در این زمینه اولویت با دستگاه ورزش تکمیل طرح‌ها و پروژه های نیمه تمام است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت که سه میلیارد تومان اعتبار به پروژه احداث استخر سرپوشیده شهر قهاوند از توابع این استان اختصاص داده شد.

وی افزود: این پروژه ورزشی با ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی درحال اجراست که تامین اعتبار مورد نیاز برای تسریع روند اجرا و تکمیل این پروژه ضروری است.

وی اظهار داشت: توسعه زیرساخت های ورزشی در مناطق کمتر توسعه یافته استان همدان به صورت جدی در دستور کار قرار دارد و در این زمینه اولویت با دستگاه ورزش تکمیل طرح‌ها و پروژه های نیمه تمام است.

سیفی گفت: با پیگیری های انجام شده و حمایت مطلوب مدیران اجرایی و نمایندگان استان همدان بیش از ۱۰ طرح و پروژه ورزشی طی ۱.۵ سال گذشته در سطح این استان به بهره برداری رسیده که این پروژه ها بیشتر در حوزه توسعه زیرساخت ها برای استفاده جوانان و ورزشکاران است.

وی افزود: در همین ارتباط و با توجه به همین حمایت ها، اعتبارات خوبی به حوزه ورزش و جوانان استان همدان اختصاص داده شده و اقدامات بسیار موثری در توسعه ورزش شهرستان‌های استان انجام شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با بیان اینکه به نتیجه رسیدن اقدامات و برنامه‌ها نیازمند پیگیری، مطالبه‌گری و همچنین حضور میدانی است، گفت: اعتبارات به پروژه ها و طرح های دارای اولویت و پیشرفت فیزیکی مناسب در راستای تکمیل و بهره برداری برای استفاده جوانان و ورزشکاران اختصاص داده می شود.
سیفی با بیان اینکه مطالبه‌گری درست می‌تواند جامعه را در مسیر مطلوب قرار دهد، اظهار داشت: راه‌اندازی و فعال کردن هیات‌های ورزشی در شهر قهاوند با اولویت رشته‌های دارای استعداد و متقاضی نیز به صورت جدی در دستور کار قرار دارد و در آینده‌ای نزدیک اجرایی خواهد شد

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه