English

حجت الاسلام و المسلمین جواد اسماعیل نیا عنوان کرد؛

دانشگاهیان و طلاب باید در زمینه نهضت تبیین فعالیت بیشتری داشته باشند

امام جمعه بندرلنگه افزود: همه مردم خصوصا دانشگاهیان و طلاب باید در زمینه نهضت تبیین فعالیت بیشتری داشته باشند.

دانشگاهیان و طلاب باید در زمینه نهضت تبیین فعالیت بیشتری داشته باشند

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، حجت الاسلام و المسلمین جواد اسماعیل نیا امام جمعه شهرستان بندرلنگه در خطبه اول نماز جمعه این هفته به جایگاه مقام و منزلت والای حضرت زهرا(س) در قرآن کریم پرداخت و بر استفاده هر چه بیشتر از مجالس عزاداری آن حضرت تاکید و بر لزوم حفظ حرمت ایام منسوب به حضرت زهرا(س) تاکید کرد.

وی با اشاره روز حمل و نقل گفت: وضعیت راه‌ها در بندرلنگه مناسب نیست، استاندار سابق قول داده تا پایان دولت قبل کریدور بندرعباس تا پارسیان افتتاح گردد اما این وعده عملی نشد؛ از استاندار فعلی میخواهم مهم‌ترین اولویت را  توسعه راه‌های استان، جاده مهم و حساس بندرعباس تا پارسیان قرار دهند به‌طوری که به زودی مردم از خطرات متعدد فعلی خلاص شوند.

حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل نیا عنوان کرد: اداره راهداری شهرستان با توجه به گستردگی شهرستان بندرلنگه امکانات بسیار محدودی دارد به طوری که امکانات و نیروی انسانی آن هیچ تناسبی با گستردگی راه‌های بین شهری و روستایی شهرستان ندارد، از مسئولان استان تقاضا داریم نسبت به رفع این مشکل اقدام نمایند.

وی با اشاره به سالروز شهادت دکتر مفتح و روز وحدت حوزه و دانشگاه  گفت: حوزه و دانشگاه مهم‌ترین عامل سوق دادن جامعه به سوی مقاصد علمی، فرهنگی و اجتماعی هستند و طلاب، دانشجویان، اساتید حوزه و دانشگاه باید بیش از پیش در مسیر نزدیک شدن مبانی معرفتی و هم افزایی اعتلای کشور و خدمت به مردم تلاش کند.

امام جمعه بندرلنگه اظهارداشت: تبادل اساتید، انجام طرح های مشترک، تشکیل گروه های جهادی مشترک برای خدمت رسانی به مردم محروم و تلاش مشترک در مسیر مطالبه‌گری از جمله عوامل وحدت حوزه و دانشگاه می باشد.

حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل نیا با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب در جمع پرستاران و خانواده شهدای سلامت گفت: رهبر معظم انقلاب برای چندمین بار در یک سال اخیر بر نهضت تبیین تاکید کردند و مطالبه رهبری معظم جهاد روایت و تببین است، مردم بدانید دشمن در حال تحریف تاریخ انقلاب و واقعیت های ایران اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه همه مردم خصوصا دانشگاهیان و طلاب باید در این زمینه فعالیت بیشتری داشته باشند افزود: وحدت حوزه و دانشگاه در جهاد تبیین واقعیات نظام اسلامی از  مهم‌ترین رسالت های آنان است.

امام جمعه بندرلنگه در پایان گفت: از نیروی دریایی سپاه بخاطر استقرار بیمارستان صحرایی و خدمت رسانی به مردم شریف بخش شیبکوه این اقدام جای قدردانی دارد.

گقتنی است، این بیمارستان صحرایی با پزشکان متخصص و انواع خدمات به مردم شیبکوه از امروز به مدت یک هفته در بندرچارک مستقر و به مردم بطور رایگان خدمت رسانی می کند.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه