English

حمید سیفی؛

راهیابی تیم فوتبال شهرداری همدان به لیگ یک افتخاری ارزشمند است

مدیرکل ورزش و جوانان همدان با اشاره به صعود تیم فوتبال شهرداری همدان به لیگ دسته یک با حداقل هزینه گفت: شهرداری امسال با اتکا به نیروهای توانمند بومی توانست افتخار ارزشمندی را برای فوتبال همدان کسب کند و این صعود فوتبالدوستان را بسیار خوشحال کرد.

راهیابی تیم فوتبال شهرداری همدان به لیگ یک افتخاری ارزشمند است

به گزارش خبرگزاری موج همدان، حمید سیفی ،  مدیرکل ورزش و جوانان همدان روز سه شنبه در نشست با اعضای سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری همدان با اشاره به صعود تیم فوتبال شهرداری همدان به لیگ یک کشوری، اظهار داشت: دستگاه ورزش استان زمینه های لازم را برای موفقیت رشته‌های مختلف مهیا ساخته است و اکنون در رشته فوتبال این ادعا را داریم که در سطح تیم‌های لیگ برتری دارای امکانات مدرن هستیم.

وی افزود: شهرداری امسال با اتکا به نیروهای توانمند بومی توانست افتخار ارزشمندی را برای فوتبال همدان کسب کند و این صعود فوتبالدوستان را بسیار خوشحال کرد.

 مدیرکل ورزش و جوانان همدان گفت: تیم شهرداری همدان با حداقل هزینه و امکانات به لیگ دسته اول فوتبال کشور صعود کرد که این امر افتخار ارزنده برای استان است.

سیفی با قدردانی از فعالیت‌های ورزش شهروندی در همدان خاطرنشان کرد: ورزش شهروندی توانسته به پویایی ورزش همگانی کمک کند و هم افزایی خوبی را در این زمینه شاهد هستم.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان با تاکید بر لزوم همکاری دوجانبه با مدیریت شهری گفت: امروزه در کشورهای مختلف دنیا ورزش شهروندی توسط مردم اداره می‌شود و همین امر موجب تعالی این حوزه شده که باید از طرح‌های آنان در این زمینه الگوبرداری شود.

وی فعالیت‌های حوزه فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان را مطلوب دانست و افزود: در حوزه فرهنگ و ورزش هرچه هزینه کنیم سرمایه ‌گذاری است و باید اعتبار لازم را اختصاص داد.

تیم فوتبال شهرداری همدان در فصل جاری لیگ دسته ۲ با قهرمانی در گروه یک به طور مستقیم به لیگ دسته اول کشور صعود کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه