English

علیرضا قاسمی‌فرزاد؛

اعتماد به جوانان در دستور کار مدیران/فرزندان شاهد همواره مورد وثوق نظام هستند.

استاندار همدان با بیان اینکه اعتماد به جوانان براساس سیاست های محوری دولت سیزدهم در دستور کار مدیران اجرایی استان قرار دارد، تاکید کرد که فرزندان شاهد مورد وثوق و امین نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

اعتماد به جوانان در دستور کار مدیران/فرزندان شاهد همواره مورد وثوق نظام  هستند.

به گزارش خبرگزاری موج همدان و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان روز چهارشنبه در دیداری صمیمانه با جمعی از خانواده‌های شهدا و ایثارگران شهرستان ملایر، افزود: اعتماد به جوانان براساس سیاست های محوری دولت سیزدهم در دستور کار مدیران اجرایی استان قرار دارد و فرزندان شاهد مورد وثوق و امین نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

وی افزود: خانواده‌های شاهد و ایثارگر مایه فخر و مباهات کشور هستند و برهمین اساس مدیران و مسئولان باید شهدا را در نظام اسلامی، صاحبان واقعی میزها و مسئولیت‌ها بدانند و امانتداری را در دستور کار خود قرار دهند.

استاندار همدان با بیان اینکه اعتماد به جوانان براساس سیاست های محوری دولت سیزدهم در دستور کار مدیران اجرایی استان قرار دارد، تاکید کرد که فرزندان شاهد مورد وثوق و امین نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

استاندار همدان با تاکید بر اینکه دولت سیزدهم، دولت انتقال نسل مدیریتی کشوری است، اظهار داشت: اعتماد به جوانان در دستور کار مدیران استان قرار دارد چراکه خون پاک پداران شهید و تربیت اصیل اسلامی مادران نسل فرزندان شاهد و ایثارگر را تبدیل به یک شجره طیبه کرده است.

قاسمی‌فرزاد تاکید کرد: فرزندان شاهد همواره مورد وثوق و امین نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

براساس این گزارش، جمعی از خانواده‌های شهدا و ایثارگران شهرستان ملایر با حضور در دفتر استاندار همدان ضمن دیدار و گفت وگو با وی، از استاندار به خاطر توجه به خانواده شهدا و به‌کارگیری آن‌ها در انتصابات مدیریتی استان تقدیر و تشکر کردند.

استان همدان هشت هزار شهید، بیش از ۲۷ هزار جانباز و نزدیک به هزار آزاده در دوران دفاع مقدس، تقدیم انقلاب کرده است. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر