English

قاسمی فرزاد؛

اقدامات لازم برای جلوگیری از عادی‌انگاری مردم نسبت به کرونا صورت گیرد

استاندار همدان گفت: از تمام ظرفیت‌های استان در راستای اقناع‌سازی و عدم عادی‌انگاری مردم نسبت به کرونا استفاده و اقدامات لازم در راستای اقناع‌سازی و عدم عادی‌انگاری دانش‌آموزان مدارس استان فراهم شود.

اقدامات لازم برای جلوگیری از عادی‌انگاری مردم نسبت به کرونا صورت گیرد

به گزارش خبرگزاری موج همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان شنبه ۶ آذرماه در جلسه ستاد مدیریت کرونا استان همدان، اظهار کرد: از تمام ظرفیت‌های استان در راستای اقناع‌سازی و عدم عادی‌انگاری مردم نسبت به کرونا استفاده و اقدامات لازم در راستای اقناع‌سازی و عدم عادی‌انگاری دانش‌آموزان مدارس استان فراهم شود.

وی افزود: هماهنگی، تبیین و اجرای طرح سکوی هوشمند مدیریت کرونا در ادارات دولتی در دستور کار قرار گیرد. بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در کلاس‌های دانشگاه‌ها در استان، نظارت بیشتری انجام شود و میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی و نصب تهویه در کلیه کلاس‌های مدارس استان، نظارت و کنترل شود.

قاسمی فرزاد تصریح کرد: اتاق بازرگانی، اتحادیه اصناف و اداره صنعت، معدن و تجارت، بازارایان را به تزریق واکسن ترغیب وفرهنگیان و اساتید دانشگاه استان، برای تزریق واکسن اقدام کنند.

استاندار همدان، بیان کرد: با هماهنگی طلاب حوزه علمیه استان، در راستای اقناع‌سازی مردم و ترغیب آن‌ها به تزریق واکسن اقدام شود. تزریق دز سوم واکسن برای افراد بالای ۶۰ سال در استان تسریع یابد.

 قاسمی فرزاد ادامه داد: فرمانداری‌ها و بخش‌داری‌های استان در راستای تشویق و ترغیب مردم به تزریق واکسن اقدام کنند و در راستای تامین دارو و تجهیزات لازم بهداشتی اقدامات لازم انجام گیرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه