English

رییس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر همدان عنوان کرد؛

کشت مضاعف درخت و گیاهان در سایت های دفن زباله

رییس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر همدان عنوان کرد:کشت مضاعف درخت و گیاهان بخش قابل توجهی از مشکلات مرتبط با آلودگی ناشی از دفن زباله و نخاله این محدوده رفع خواهد شد.

کشت مضاعف درخت و گیاهان در سایت های دفن زباله

به گزارش خبرگزاری موج همدان، علی اکبر نظری،  رییس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر همدان در جلسه کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر همدان، اظهار داشت: با کشت مضاعف درخت و گیاهان بخش قابل توجهی از مشکلات مرتبط با آلودگی ناشی از دفن زباله و نخاله این محدوده رفع خواهد شد.

 رییس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر همدان گفت: سایت دفن زباله و نخاله شهر همدان در راستای کاهش آلودگی های زیست محیطی نیازمند ایجاد فضای سبز مناسب است.

وی گفت: امروزه با توسعه فضای ساخت و ساز و افزایش جمعیت شهرنشینی در مناطق مختلف، تولید زباله و پسماند به طور طبیعی افزایش یافته است و جمع آوری زباله و مدیریت پسماند یک اصل مهم در حوزه مدیریت شهری و محیط زیست است.

نظری افزود: مدیریت پسماند یکی از مباحث مهم زیست محیطی است و شهرداری‌ها طبق ضوابط و قوانین مسئولیت این بخش را برعهده دارند که نادیده گرفتن و یا اهمال در آن به طور قطع جمعیت شهری را با مشکلات و مسایل عدیده‌ای مواجه می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه خدمات شهری و فضای سبز لازمه ایجاد شهر پایدار است، اظهار داشت: شهروندان نیازمند بهداشت، فضای سبز و مجموعه‌های عمومی و خدماتی هستند و یکی از الزامات تحقق اصل توسعه پایدار شهری، برقراری نظم از نظر تخصصی، زیبایی‌شناسی و محیطی در حوزه مدیریت شهری است.

وی ایجاد نظم در شهر را از نیارهای ضروری یک شهر امن، ایمن و پایدار دانست و گفت: شهر ایمن با فراهم کردن مجهزترین و بهترین امکانات شکل می‌گیرد که یکی از ملزومات مهم آن موضوع محیط زیست است.

رییس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر همدان اظهار داشت: اقدامات موثر شهرداری در حوزه رفع مشکلات زیست محیطی زمینه مناسب برای دستیابی به توسعه شهری پایدار و ایمن را فراهم کرده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر