English

عضو شورای اسلامی شهر همدان:

مدیر پروازی تعلق خاطری به محل خدمتش ندارد/ مدیر شهرسازی دعوت چند باره شورا را پاسخ نداده است

عضو شورای اسلامی شهر همدان با اشاره به اینکه برخی از مدیران پروازی هستند و تعلق خاطری به شهر همدان ندارند، عنوان کرد: بهتر است مدیرانی که انتخاب می شوند بومی و خانواده آن ها در محل خدمتشان سکونت داشته باشد تا موثر خدمت کنند.

مدیر پروازی تعلق خاطری به محل خدمتش ندارد/ مدیر شهرسازی دعوت چند باره شورا را پاسخ نداده است

به گزارش خبرگزاری موج همدان، در خصوص پاسخگویی داریوش حسینی ، مدیر مسکن وشهرسازی به شورای شهر علیرغم اینکه چندین بار از وی دعوت به عمل آمده است اما حضور پیدا نکرده است و اینکه این فرد غیر بومی است و گاه در همدان حضور ندارد، صحبت هایی در شورا مطرح شد و صفت  مدیر پروازی مورد شرح قرار گرفت.

رحیمی فر ، عضو شورای اسلامی شهر همدان ، با اشاره به شرط احرازی که وزارت کشور در آیین نامه  برای شهرداران قرار داده است و آن ها را  ملزم کرده است در محل خدمت خود به همراه خانواده سکونت داشته باشند قابل تقدیر است و این امر باید برای سایر  مدیران دستگاه ها نیز لحاظ شود.

رحیمی فر تصریح کرد: یکی از دلایلی که مدیران نمی توانند به وظایف ذاتی خود عمل کنند پروازی بودن آن ها است و این امر می تواند تعلق خاطری برای آن ها به لحاظ خانواده و اشتغال و اقتصاد در نقاط دیگر ایجاد کند و یا وجود داشته باشد.

وی افزود: مدیری که غیربومی است نمی تواند به نحو موثری کار کند و ذهنش نیز درگیر موضوعات مختلف در مکانی است که خانواده اش حضور دارند

وی ادامه داد: تمام مدیران دستگاهی استان نیز باید همین موضوع که وزارت کشور برای شهرداران ملزم کرد، بر انتخاب آن ها از سوی مدیر ارشد صادق باشد، چرا که مدیری که خانواده اش در استان دیگری است و غیربومی است نمی تواند شش دانگ بر محیط کاری و انجام وظایفش مشغول و متمرکز باشد

 

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه