English

استاندار همدان خبرداد؛

آماده باش ۲۰۰ روزه پلیس همدان در مقابل کرونا

استاندار همدان با اشاره به اینکه نیروی انتظامی استان همدان در پیشگیری و مقابله با بسیاری از رویدادها پیشگام است، عنوان کرد: این توفیق بزرگ به همت و همکاری عوامل انتظامی در بخش های مختلف محقق شده است.

آماده باش 200 روزه پلیس همدان در مقابل کرونا

 

به گزارش خبرگزاری موج همدان، سیدسعید شاهرخی استاندار همدان  روز یکشنبه در هفتمین نشست اعضای شورای عمومی فرماندهی انتظامی استان همدان با تبریک هفته ناجا با اشاره به اینکه  نیروی انتظامی استان همدان در پیشگیری و مقابله با بسیاری از رویدادها پیشگام است، عنوان کرد: این توفیق بزرگ به همت و همکاری عوامل انتظامی در بخش های مختلف محقق شده است. افزود: نیروی انتظامی توانسته اعتماد عمومی را جلب و آرامش را در بین مردم برقرار و تثبیت کند.  

وی اظهار داشت: امروزه فعالیت و کارکرد پلیس در جامعه هوشمند شده، بنابراین باید سطح کیفی و کمی نیروهای خود را نیز متناسب با فعالیت ها ارتقا دهد. 

استاندار همدان با بیان اینکه همدان از امن‌ترین استان‌های کشور است،گفت: این توفیق بزرگ به همت و همکاری عوامل انتظامی در بخش های مختلف محقق شده است.

شاهرخی ادامه داد: البته همدلی، هماهنگی، انسجام و ارتباط نزدیک بخش‌های مختلف و اعضای شورای تأمین نقش موثری در کسب موفقیت های استان داشته است.  

وی گفت: نیروی انتظامی استان همدان در پیشگیری و مقابله با بسیاری از رویدادها پیشگام است و امروز علاوه بر حوزه امنیتی، در حوزه‌های سیاسی، اجتماعی و اقتصادی نیز با حفظ بی‌طرفی توفیقات خوبی را به دست آورده است.

استاندار همدان افزود: کنترل و مقابله با ویروس کرونا بدون همکاری نیروی انتظامی که بیش از ۲۰۰ روز در آماده‌باش کامل بودند، امکانپذیر نبود.

شاهرخی تصریح کرد: اقدامات موثر و مهمی در راستای توسعه استان از جمله حمل‌ونقل ریلی، احداث خطوط راه آهن، ساخت سد و دیگر حوزه‌های مختلف اقتصادی انجام شده که نقش نیروی انتظامی در ایجاد امنیت و فراهم کردن بسترهای توسعه بسیار چشمگیر است.

اجرای بیش از ۸۰ برنامه همزمان با هفته ناجا در استان همدان برنامه ریزی شده است

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر