English

فرماندار اسدآباد خبر داد

راه اندازی چاه آب شرب با اعتباری افزون بر ۳.۵ میلیارد تومان

فرماندار اسدآباد با اشاره به بهره برداری چاه آب که دبی استحصالی چاه جدید آب شرب شهر را ۳۰ لیتر در ثانیه است، اظهار کرد: برای تجهیز و بهره برداری این چاه اعتباری افزون بر ۳.۵ میلیارد تومان از محل اعتبارات جاری شرکت امور آب و فاضلاب هزینه شده است.

راه اندازی چاه آب شرب با اعتباری  افزون بر ۳.۵ میلیارد تومان

به گزارش خبرگزاری موج همدان، سعید کتابی فرماندار اسدآباد در حاشیه افتتاح و بهره برداری چاه آب شرب که  دبی استحصالی چاه جدید آب شرب شهر را ۳۰ لیتر در ثانیه است، اظهار کرد: برای تجهیز و بهره برداری این چاه اعتباری افزون بر ۳.۵ میلیارد تومان  از محل اعتبارات جاری شرکت امور آب و فاضلاب هزینه شده است.

وی افزود: حفاری این چاه به روش روتاری بوده و جنس لوله خط چدن داکتیل به قطر ۱۵۰ میلیمتر،تابلو برق ۱۳۲کیلووات از نوع سافت استارتر و ترانس برق سه فاز ۱۶۰  کیلوولت را می‌توان از جمله مشخصات این طرح دانست.

وی ادامه داد: عملیات حفر چاه شماره ۲۱ آب شرب شهر اسدآباد در اوایل محرم امسال آغاز و  برای تجهیز و بهره برداری این چاه اعتباری افزون بر ۳.۵ میلیارد تومان  از محل اعتبارات جاری شرکت امور آب و فاضلاب هزینه شده است.

سعید کتابی دبی استحصالی چاه جدید آب شرب شهر را ۳۰ لیتر در ثانیه برشمرد و افزود: برای این چاه با عمق ۱۵۰ مترحدود  ۳۸۰ متر خط برق و به طول ۵۳۰ متر خط آب اجرا شده است .
علی اکبر رحمانی در ادامه با بیان اینکه صددرصد شهر اسدآباد و آجین و ۷۴ روستای شهرستان به غیر از ۲۸ روستا تحت پوشش خدمات آبفا قرار دارند، یادآور شد: در حال حاضر امور آب و فاضلاب شهرستان اسدآباد دارای ۳۳هزار و ۵۰۰ اشتراک بوده که از این تعداد ۲۱ هزار و ۵۰۰مشترک در شهر و ۱۲هزار مشترک در روستاست.

وی اضافه کرد:به تبع بسیاری از شهرها  وضعیت آب شهرستان شرایط خوبی ندارد اما در سطح استان همدان این شهرستان به علاوه شهرهای رزن  و نهاوند  از جمله شهرهایی هستند که در طی روز قطعی آب ندارند.

رحمانی یاد آور شد: به منظور  مدیریت شرایط فعلی کم آبی این امور از سال‌گذشته نسبت به تهیه و نصب فشارشکن درمکان‌های مورد نیاز و انجام عملیات نشت‌یابی شبکه توزیع و جداسازی استفاده از آب شرب در فضای سبز شهری و شناسایی انشعابات پرمصرف، تعویض کنتورهای معیوب اقدام کرده و در همین رابطه اقدامات فرهنگی خود را با هدف  درست مصرف کردن در  دست اجرا دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر