English

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان

شمار بیماران کرونایی بستری تاکنون در کبودراهنگ یک هزار و ۳۸۰ نفر و در ملایر پنج هزار و ۱۵۷ نفر

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان روز سه‌شنبه با اشاره به اینکه شمار بیماران کرونایی بستری تاکنون در کبودراهنگ یک هزار و ۳۸۰ نفر و در ملایر پنج هزار و ۱۵۷ نفر بوده است، افزود: همچنین با شناسایی ۵۷۸ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در این استان، مجموع بیماران بستری مثبت به ۲۷ هزار و ۱۹۶ و بیماران سرپایی مثبت به ۸۳ هزار و ۸۹۶ نفر رسید.

شمار بیماران کرونایی بستری تاکنون در کبودراهنگ یک هزار و ۳۸۰ نفر و در ملایر پنج هزار و ۱۵۷ نفر

به گزارش خبرگزاری موج همدان، محمد طاهری،  مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان روز سه‌شنبه با اشاره به اینکه شمار بیماران کرونایی بستری تاکنون در کبودراهنگ یک هزار و ۳۸۰ نفر و در ملایر پنج هزار و ۱۵۷ نفر بوده است، افزود: همچنین با شناسایی ۵۷۸ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در این استان، مجموع بیماران بستری مثبت به ۲۷ هزار و ۱۹۶ و بیماران سرپایی مثبت به ۸۳ هزار و ۸۹۶ نفر رسید.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان اظهار داشت: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌های استان با علائم تنفسی مشکوک به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته یک هزار و ۲۵۸ مورد بود که ۲۰۰ نفر از مراجعان به بیمارستان ها در بخش عادی بستری شدند.

طاهری اضافه کرد: ۲۲ بیمار مبتلا به کرونا در بخش آی.سی.یو مراکز درمانی استان بستری هستند و در مجموع وضعیت جسمی ۴۶ بیمار بستری در بیمارستان های استان وخیم گزارش شده است.

وی درباره آخرین وضعیت بیماران کرونایی در شهرستان‌های استان نیز گفت: شمار بیماران کرونایی بستری(از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون) در بیمارستان‌های اسدآباد یک هزار و ۳۸۱، بهار یک هزار و ۳۸۴، تویسرکان یک هزار و ۴۲۱، رزن یک هزار و ۸۱، درگزین ۳۵۹، فامنین ۳۸۳ و کبودراهنگ یک هزار و ۳۸۰ نفر است.

طاهری خاطر نشان کرد: همچنین تاکنون پنج هزار و ۱۵۷ نفر در ملایر، سه هزار و ۴۵۳ نفر در نهاوند و ۱۰ هزار و ۶۰۹ نفر نیز در شهرستان همدان به ویروس کرونا مبتلا و بستری شده اند.

 از مجموع ۱۰ شهرستان استان همدان، چهار شهرستان ملایر، اسدآباد، تویسرکان و فامنین در وضعیت نارنجی و مابقی شهرستان نیز در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر