English

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان خبر داد:

شناسایی ۶۶۹ بیمار جدید، وضعیت ۵۶ بیمار وخیم و ۸ فوتی طی ۲۴ ساعته گذشته بر اثر کرونا

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان با اشاره به آخرین وضعیت بیماران کرونایی در استان و فوت 8 نفر دیگر در 24 ساعته گذشته، افزود: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌های استان با علائم تنفسی مشکوک به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته یک هزار و ۸۲۳ مورد بود که ۲۵۴ نفر از مراجعان به بیمارستان ها در بخش عادی بستری شدند.

 شناسایی ۶۶۹ بیمار جدید،  وضعیت ۵۶ بیمار وخیم و  8 فوتی طی 24 ساعته گذشته بر اثر کرونا

به گزارش خبرگزاری موج همدان، محمد طاهری،  سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان روز یک شنبه با اشاره به آخرین وضعیت بیماران کرونایی در استان و فوت 8 نفر دیگر در 24 ساعته گذشته، افزود: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌های استان با علائم تنفسی مشکوک به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته یک هزار و ۸۲۳ مورد بود که ۲۵۴ نفر از مراجعان به بیمارستان ها در بخش عادی بستری شدند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت که با فوت هشت بیمار دیگر در ۲۴ ساعت گذشته آمار مرگ و میر ناشی از کرونا در استان از ابتدای اپیدمی ویروس تاکنون به ۲ هزار و ۵۹۰ مورد رسیده است.

وی همچنین با شناسایی ۶۶۹ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در این استان، مجموع بیماران بستری مثبت به ۲۴ هزار و ۲۰۶ و بیماران سرپایی مثبت به ۶۹ هزار و ۴۸۷ نفر رسید.

طاهری افزود: ۲۸ بیمار مبتلا به کرونا در بخش آی.سی.یو مراکز درمانی استان بستری هستند و در مجموع وضعیت جسمی ۵۶ بیمار بستری در بیمارستان های استان وخیم گزارش شده است.

طاهری درباره آخرین وضعیت بیماران کرونایی در شهرستان‌های استان نیز گفت: شمار بیماران کرونایی بستری(از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون) در بیمارستان‌های اسدآباد یک هزار و ۲۱۳،  بهار یک هزار و ۲۲۵، تویسرکان یک هزار و ۳۲۷، رزن ۹۸۰، درگزین ۳۳۱، فامنین ۳۶۲ و کبودراهنگ یک هزار و ۲۵۱ نفر است.

وی افزود: همچنین تاکنون چهار هزار و ۶۱۱ نفر در ملایر، ۲ هزار و ۹۷۴ نفر در نهاوند و ۹ هزار و ۴۰۰ نفر نیز در شهرستان همدان به ویروس کرونا مبتلا و بستری شده اند.

تمامی شهرستان های تابعه استان همدان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر