English

سرهنگ محمد باقر سلگی خبرد اد

دستگیری سارق حرفه‌ای حین فروش اموال مسروقه

فرمانده انتظامی ملایر از دستگیری سارق حرفه‌ای اماکن خصوصی حین فروش اموال مسروقه خبر داد.

دستگیری سارق حرفه‌ای حین فروش اموال مسروقه

 به گزارش خبرگزاری موج همدان،‌ سرهنگ محمد باقر سلگی فرمانده انتظامی ملایر با اشاره به دستگیری سارق حرفه‌ای اماکن خصوصی حین فروش اموال مسروقه ، گفت: در پی یک فقره سرقت  از اماکن خصوصی و محصولات کشاورزی، مراتب به صورت ویژه در دستور کار مامورین کلانتری ۱۱ شهدا قرار گرفت و با انجام ۲۴ ساعت کار اطلاعاتی توسط مأمورین این کلانتری سرانجام مکان دقیق فرد تحت تعقیب شناسائی شد.

این مقام مسئول با بیان اینکه طی هماهنگی با دستگاه قضائی این سارق، حین فروش اموال مسروقه‌ای شامل شیرآلات ساختمانی، ظروف آشپزخانه و سینی مسی قدمت‌دار دستگیر شد، خاطرنشان کرد: بلافاصله این سارق به کلانتری انتقال داده شد و در بازجوئی فنی و تخصصی از وی با اعتراف به فروش اموال مسروقه به تعداد شش فقره سرقت نیز اعتراف کرد و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل شد.

 فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از کشف ۱۳ تُن چوب جنگلی قاچاق در این شهرستان توسط مأمورین پاسگاه انتظامی جوزان خبر داد و گفت: مأموران این یگان حین اجرای طرح کنترل محور مواصلاتی و خودروهای عبوری به یک خودروی کامیون حامل چوب مشکوک شدند.

سرهنگ محمد باقر سلگی  با اشاره به اینکه بلافاصله مأموران پاسگاه خودروی مورد نظر را متوقف و در بازرسی از آن ۱۳  تن چوب جنگلی قاچاق کشف کردند، افزود: چوب‌های قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل و راننده خودرو نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

وی تصریح کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه مسائل امنیتی، فعالیت غیرقانونی قاچاقچیان چوب و محصولات حاصل از چوب مراتب را به سرعت به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر