English

ابهامات در رابطه با سرقت از خانه‌ی یکی از معاونان استاندار هرمزگان

شایعه و کذب خواندن وقوع سرقت میلیاردی از منزل یکی از معاونان استاندار هرمزگان بار دیگر ابهامات را در رابطه با این پرونده بیشتر و بیشتر کرد.

ابهامات در رابطه با سرقت از خانه‌ی یکی از معاونان استاندار هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج، طی روزهای اخیر خبری مبنی بر وقوع سرقت از منزل یکی از معاونان استاندار هرمزگان در فضای مجازی منتشر و شایعه‌ شد چندین دستگاه تلفن همراه لوکس، مقادیر زیادی طلا و جواهرآلات و پول نقد از منزل این فرد به سرقت رفته است.

در ابتدای انتشار این خبر این سؤال برای افکار عمومی ایجاد شد که چطور چندین دستگاه تلفن همراه لوکس در شرایطی که افراد خارج از منزل بوده‌اند سرقت شده و نگهداری این حجم از طلا و جواهر و پول نقد در منزل یک کارمند دولت با چه منطقی صورت پذیرفته است.

بااین‌حال سرهنگ عبدالمجید کرمی رئیس پلیس آگاهی استان هرمزگان پخش شایعه سرقت میلیاردی طلاجات و وجه نقد از منزل یکی از معاونین استاندار در فضای مجازی را شایعه واهی و کذب محض عنوان کرد و اظهار داشت: با حضور مأموران مشخص شد که مالباخته در مشاهدات اولیه به علت به‌هم‌ریختگی یکی از اتاق‌های منزل به‌اشتباه سرقت طلاجات و چند دستگاه گوشی تلفن همراه و تبلت را اعلام کرده است که با کمی جستجوی میدانی توسط مأموران در حضور شاکی و همسرش طلاجات، تبلت و گوشی‌ها کشف و تحویل مالباخته شد.

وی خاطرنشان کرد: در این رابطه با هماهنگی قضایی تعداد 6 نفر مظنون احضار و تحت بازجویی‌های پلیسی قرار گرفتند که اقدامات و تحقیقات لازم در خصوص شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان ادامه دارد.

سرهنگ کرمی اظهار داشت: پس از اعلام این سرقت برخی افراد مغرض و معلوم‌الحال با دامن زدن به این موضوع با انتشار اخبار و شایعات واهی و خیالی با عناوین مختلف از جمله سرقت چندمیلیاردی طلاجات و وجه نقد قصد منحرف کردن افکار عمومی و تشویش در اذهان داشتند که اقدامات تخصصی لازم در خصوص شناسایی و دستگیری عاملان انتشار شایعه و اخبار کذب در فضای مجازی و رسانه‌ای در دستور کار قرار دارد.

بااین‌حال مسئله‌ی مبهم این است که چطور اهالی خانه از محل نگهداری وسایل خودآگاه نبوده‌اند و پلیس این اقلام را پیدا کرده است و سؤال دیگر این‌که چرا اقلام سرقتی از سوی پلیس اعلام نشده و اگر طلاجات، تبلت و گوشی‌ها پیدا شده است چرا باید 6 نفر دستگیر شوند؟

بی‌شک سبزپوشان عرصه‌ی نظم و امنیت با اقدامات شبانه‌روزی خود گره‌های این پرونده را خواهند گشود و امید است طی روزهای آینده ابهامات زدوده شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه