English

سردار حسین رحیمی خبر داد؛

دستگیری ۶۰۱ سارق، زورگیر و مالخر در طرح «رعد ۴۸»

سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت از شناسایی و دستگیری ۶۰۱ نفر از سارقین، زورگیران و مالخران در چهل و هشتمین مرحله از طرح رعد پلیس پیشگیری خبر داد.

دستگیری ۶۰۱ سارق، زورگیر و مالخر در طرح «رعد ۴۸»

به گزارش خبرگزاری موج، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت در حاشیه اجرای چهل و هشتمین مرحله از طرح رعد پلیس پیشگیری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با اجرای ۲۵۳ حکم قضایی به ۷۴۰ پرونده سرقت رسیدگی و ۶۰۱ نفر از سارقان، زورگیران و مالخران شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی پایتخت تصریح کرد: در مجموع در این مرحله از طرح رعد یک هزار و ۴۶۲ فقره سرقت کشف شد؛ همچنین ۴۲ گروه که به صورت باندی فعالیت داشته شناسایی و منهدم و بالغ بر ۱۶ میلیارد تومان از اموال مسروقه مردم کشف و ضبط شد.

رئیس پلیس پایتخت گفت: در این طرح مراکز اصلی خرده‌فروشان مواد مخدر، سارقین و مالخران مورد شناسایی و برخورد قرار گرفت ؛ بر همین اساس ۵۹ پاتوق سارقان، ۲۳ پاتوق مالخران و ۱۳ محل حضور اراذل و اوباش و ۱۱۳ محل و مرکز خرده‌فروشان مواد مخدر مورد بازرسی قرار گرفت.

وی افزود: با تلاش همکارانم در این مرحله، ۵ قبضه سلاح جنگی، ۶۴ سلاح سرد و ۵۲ کیلو مواد مخدر کشف و ضبط شد.

سردار رحیمی با بیان اینکه ارزش اموال قاچاق مکشوفه در این مرحله از طرح رعد ۵۵۲ میلیون تومان برآورد شده است خاطرنشان کرد: ۱۶۴ دستگاه خودرو و موتور مسروقه در ۴۸ ساعت گذشته کشف شد.

فرمانده انتظامی پایتخت درخصوص برخورد پلیس با مزاحمت‌های نوامیس گفت: این مزاحمت ها چه در معابر و خیابان ها، چه در پارک ها و پاساژها باشد از جرایم مشهودی است که پلیس مکلف به برخورد است و باید سریعا با آن برخورد شود.

رییس پلیس تهران بزرگ خاطرنشان کرد: در راستای ارتقای امنیت عمومی شهروندان‌ها، گشت‌های ۱۱۰ دو برابر شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه