English

مدیر منطقه چهار شهرداری همدان خبرداد؛

آسفالت میدان معلم، بلوار بهنامجو و بلوار آزادی با ۳ هزار تن آسفالت و اعتباری بالغ بر ۳۶ میلیارد ریال

مدیر منطقه چهار شهرداری همدان از آسفالت میدان معلم، بلوار بهنامجو و بلوار آزادی با ۳ هزار تن آسفالت و اعتباری بالغ بر ۳۶ میلیارد ریال از معابر اصلی کوی فرهنگیان خبر داد.

آسفالت میدان معلم، بلوار بهنامجو و بلوار آزادی  با ۳ هزار تن آسفالت و اعتباری بالغ بر ۳۶ میلیارد ریال

به گزارش خبرگزاری موج همدان، مجید شاکری  مدیر منطقه چهار شهرداری همدان صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به آسفالت میدان معلم، بلوار بهنامجو و بلوار آزادی  با ۳ هزار تن آسفالت و اعتباری بالغ بر ۳۶ میلیارد ریال از معابر اصلی کوی فرهنگیان اظهار کرد: کوی فرهنگیان با جمعیتی حدود ۲۵ هزار نفر یکی از مهمترین اهداف پروژه‌های عمرانی شهرداری منطقه ۴ است که در سال جاری شاهد پروژه‌های متعدد عمرانی و خدماتی بوده است.

وی گفت: در سال‌های گذشته معابر اصلی کوی فرهنگیان فرسوده شده بود که به همت همکاران توانستیم در هفته گذشته میدان معلم، بلوار بهنامجو و بلوار آزادی را با ۳ هزار تن آسفالت و اعتباری بالغ بر ۳۶ میلیارد ریال روکش آسفالت کنیم.

مدیر منطقه چهار شهرداری همدان با اشاره به مشکلات آب‌گرفتگی میدان معلم در سنوات قبل گفت: قبل از عملیات آسفالت، با لوله‌گذاری در میدان معلم عمده مشکلات آب‌گرفتگی این معبر برطرف شد که امید است شهروندان در موقع بارش با مشکلات گذشته روبرو نشوند.

وی ضمن قدردانی از زحمات سازمان عمران شهرداری همدان در آسفالت معابر، تصریح کرد: ۱۸ هزار مترمربع از آسفالت میدان معلم، بلوار آزادی و بهنامجو به علت فرسودگی، به کمک ماشین‌آلات سازمان عمران شهرداری تراش داده شد و در روزهای گذشته آسفالت روکش شد.

شاکری با اشاره به افزایش قیمت قیر در ماه‌های اخیر،‌ تصریح کرد: متأسفانه گرانی‌ها، اجرای پروژه‌های شهرداری را با سختی و مشکلات مواجه کرده ولی خوشبختانه توانستیم از محل درآمدهای شهرداری منطقه ۴ پروژه‌های آسفالت این منطقه را به سرانجام برسانیم.

وی در ادامه گفت: کوی فرهنگیان در سال‌های گذشته دچار تغییرات گسترده‌ای شده که این روند در حال سرعت‌بخشی است و ساکنان خوب این منطقه بعد از اجرای پروژه‌های سال جاری از منافع آن بیشتر بهره‌مند خواهند شد.

مدیر منطقه چهار شهرداری همدان با اشاره به فعالیت عمرانی گسترده در کوی فرهنگیان، گفت: اصلاح جداول، تراش و آسفالت فاز ۲ بلوار بهنامجو، جدول‌گذاری زمین‌های تفکیکی در فاز ۴ این کوی(رنجبران)، زیرسازی زمین‌های تفکیکی غدیر(ویسی) باز هم چهره این منطقه را بهبود خواهد بخشید.

وی در خصوص پروژه احداث فاز ۲ پارک شهید باهنر اظهار کرد: در سال جاری موفق شدیم ادامه پوشش رودخانه بلوار بهنامجو را تکمیل کنیم و اکنون با مشخص شدن پیمانکار، عملیات اجرایی پروژه پارک شهید باهنر در حاشیه این رودخانه، در روزهای گذشته اجرایی شد و زمین ورزشی این پارک نیز در حال حاضر در مرحله بازسازی است.

شاکری تأکید کرد: معابر اطراف «پارک پدر» در کوی فرهنگیان نیز که وضعیت مناسبی نداشت با اتمام ساخت‌و‌سازها، زیرسازی و آسفالت شد و تقدیم ساکنان و همشهریان شد.

وی در پایان از شهروندان خواست با پرداخت به موقع عوارض، شهرداری را در اجرای هرچه بیشتر پروژه‌های شهری یاری کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر