English

علی فتحی خبر داد:

تغییری موثر؛ یکسان سازی حقوق ۲۴۵ تن از نیروی قراردادی شهرداری با سایر کارکنان

رئیس کمیسیون نظارت، بازرسی و امور اداری شورای شهر همدان با اشاره به تلاش در راستای برقراری شرایط منصفانه کاری، خبرداد: یکسان سازی پرداختی 245 نیروی قراردادی شهرداری با سایر کارکنان پیمانی و رسمی انجام می شود و پرداختی کارکنان قراردادی، مشمول قراردادهای جدید خواهند شد.

تغییری موثر؛ یکسان سازی حقوق 245 تن از نیروی قراردادی شهرداری با سایر کارکنان

به گزارش خبرگزاری موج همدان، علی فتحی، رئیس کمیسیون نظارت، بازرسی و امور اداری شورای شهر همدان با اشاره  به تلاش هایی که در شورای پنجم مبنی بر رفع برخی از نابرابری ها و تبعیض ها در شهرستان  که بعضا در سطح کلان و کشوری هم مطرح است، داشته است، عنوان کرد: یکی از موضوعات مورد اشاره در این مقوله، قراردادهای مرتبط با کارکنانی است که با شرایط یکسان کاری اما از حقوقی متفاوت برخوردار بودند.

فتحی افزود: خوشبختانه از دستاوردهای مطرح در شورای فعلی، پیگیری و تاکید تمامی اعضای شورا، شهردار محترم، معاون برنامه ریزی شهرداری در انجام یکسان سازی پرداختی های مرتبط به قراردادهای نیروهای قراردادی است که به نیروهای مستخدم موقت تبدیل شده بودند.

وی با بیان اینکه این موضوع در سالیان گذشته مورد پیگیری قرار نگرفته بود، عنوان کرد: بررسی وضعیت  245 تن از کارکنان شهرداری که در زمره نیروهای قراردادی محسوب می شدند و پرداختی آن ها نسبت به سایر کارکنان پیمانی و رسمی  تقریبا  45-50 درصد اختلاف داشت مورد توجه جدی قرار گرفت وبا پیگیری هایی که به عمل آمد خوشبختانه کارکنان قراردادی هم مشمول قراردادهای جدید خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد:در قراردادهای جدید  تمام مواردی که موجب افزایش حقوق ایشان خواهد شد، لحاظ می شود و امیدوارهستیم که شاهد برقراری این شرایط منصفانه و یکسان سازی حقوق در خارج از شهرداری نیز باشیم.

علی فتحی با بیان شرایط دشواری که بر وضعیت اقتصادی حاکم است، عنوان کرد: به نوبه خود تمام تلاش خود را کرده و خواهیم کرد تا بتوان قدری شرایط مساعدتری را برای کارکنان  حوزه کاری خود  ایجاد کرد.

وی افزود: یکسان سازی قراردادهای مورد ذکر از سوی شهرداری همدان و برخی از کلانشهرهای کشور همچون اصفهان، کرج و.. روی داده است و امید که شاهد فزونی این روند باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه