English

کارشناس اداره کل هواشناسی همدان خبر داد

افزایش دمای هوای همدان از فردا

کارشناس اداره کل هواشناسی همدان با اشاره به ا فزایش دمای هوای همدان از فردا، گفت: در روزهای پایانی هفته رگبارهای ضعیفی در آسمان استان بدون بارش گسترده و فراگیر مشاهده می شود.

افزایش دمای هوای همدان از فردا

به گزارش خبرگزاری موج همدان، محمد حسن باقری شکیب،  کارشناس اداره کل هواشناسی همدان با اشاره به افزایش دمای هوای همدان از فردا، اعلام کرد: روند افزایشی دمای هوای همدان از فردا آغاز می شود و تا پایان هفته ‌به صورت میانگین دمای‬ هوای استان تا چهار درجه‬ سانتیگراد افزایش می یابد.

وی اظهار داشت: بر اساس ارزیابی نقشه های ماهواره ای، آسمان استان در ۲۴ ساعت آینده ابرناک، همراه با  احتمال رگبار در برخی نقاط استان در ساعات بعد از ظهر پیش بینی می شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی همدان با اشاره به اینکه در روز گذشته دمای کمینه برخی نقاط استان تا ۲ درجه سانتی گراد بالای صفر نیز کاهش یافت، عنوان کرد: در روزهای پایانی هفته رگبارهای ضعیفی در آسمان استان بدون بارش گسترده و فراگیر مشاهده می شود.

باقری شکیب اضافه کرد: نهاوند با ۲۶ درجه سانتیگراد بالای صفر گرم‌ترین و گل تپه با ۲ درجه سانتیگراد بالای صفر به عنوان خنک‌ترین شهرهای استان در ۲۴ ساعت گذشته ثبت شده اند.

وی بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته کمینه دمای همدان چهار درجه سانتیگراد بالای صفر و بیشینه دمای هوای این شهر ۲۵ درجه سانتیگراد بالای صفر گزارش شده است.

آب و هوای استان همدان در نتیجه وجود کوه‌های مرتفع، رودخانه‌ها و پستی و بلندی‌های زیاد به شدت متغیر است و زمستان‌های سرد، پر برف و باران و تابستان‌های معتدل دارد.​

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر