English

مصطفی آزادبخت

دستگاه‌های دولتی به طور جدی پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند/ دورکاری انجام شود

معاون سیاسی، امنیتی استانداری همدان با اشاره به اینکه همدان جزء ۷ استان پرخطر کرونایی است، گفت:نظارت‌ها بر جامعه برای حفظ سلامت مردم و رعایت پروتکل‌ها و مصوبات ستاد استانی بیشتر شود و دستگاه‌های دولتی باید به طور جدی پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند و دوری کاری انجام شود.

دستگاه‌های دولتی به طور جدی پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند/ دورکاری انجام شود

به گزارش خبرگزاری موج همدان، مصطفی آزادبختِ،  معاون سیاسی، امنیتی استانداری همدان شنبه ۴ اردیبهشت ماه در ستاد استانی مقابله با کرونای همدان با اشاره به اینکه نظارت‌ها بر جامعه برای حفظ سلامت مردم و رعایت پروتکل‌ها و مصوبات ستاد استانی بیشتر شود، گفت: دستگاه‌های دولتی باید به طور جدی پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند و دوری کاری انجام شود.

وی اعلام کرد: طبق آمار وزارت بهداشت، استان همدان جزء هفت‌ استان پرخطر کرونایی کشور بوده و این یک خطر و هشدار است.

مصطفی آزادبخت تصریح کرد: میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی و مصوبات ستاد استانی در دستگاه‌های دولتی توسط تیم‌های نظارتی بررسی شوند. 

وی با بیان اینکه دهیاری‌ها و بخشداری‌ها پاسخگوی پیشگیری، کنترل و مقابله با کرونا در روستاها هستند، افزود: بانک‌ها زمینه رعایت پروتکل‌ها و مصوبات ستاد استانی را برای کارکنان و مراجعه کنندگان فراهم‌ کنند. 

آزادبخت اظهار کرد: در طول دوران شیوع کروناویروس، کادردرمان و علوم پزشکی استان تلاش‌های بسیار ارزشمندی برای پیشگیری، کنترل و مقابله با کرونا در کشور انجام داده‌اند. 

وی با بیان اینکه متولیان امر باید محل اجتماعات و ازدحام جمعیتی را به حداقل ممکن برسانند، خاطرنشان کرد: نظارت‌ها بر جامعه برای حفظ سلامت مردم و رعایت پروتکل‌ها و مصوبات ستاد استانی بیشتر شود. 

نقل از کمیته اطلاع‌رسانی ستاد استانی مقابله با کرونای همدان، معاون استاندار همدان با تأکید بر نظارت بیشتر و مستمر بر آرامستان‌ها یادآور شد: دستگاه‌های دولتی باید به طور جدی پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند و دوری کاری انجام شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر