English

مدیر کل بنیاد مسکن استان همدان خبر داد:

بهره برداری از ۱۱۰۰ واحد مسکن محرومین از ابتدای مهر سال گذشته

مدیر کل بنیاد مسکن استان همدان با اشاره به 300 واحد مسکن محرومین در سطح استان در حال ساخت است، از بهره برداری 1100 واحد مسکن برای اایشان از ابتدای مهر سال گذشته خبر داد.

بهره برداری از 1100 واحد مسکن محرومین از ابتدای مهر سال گذشته

به گزارش خبرگزاری موج همدان، حسن ظفری ، مدیر کل بنیاد مسکن استان همدان با اشاره به اینکه 300 واحد مسکن محرومین در سطح استان در حال ساخت است، گفت:  کمیته امداد حضرت امام (ره) و بهزیست عمدتا متقاضیان این طرح و پروژه مهم هستند.

ظفری ادامه داد: تاکنون از ابتدای شروع این پروژه یعنی مهرماه سال گذشته بیش از 1100 واحد به بهره برداری رسیده است و در اختیار متقاضیان قرار گرفته است. جهت اجرای این طرح بیش از 1500 میلیارد ریال تسهیلات بانکی با کارمزد 5 درصد و 900 میلیارد ریال کمک بلاعوض حساب 100 حضرت امام و دولت درنظر گرفته شده است.

وی افزود: تاکنون بر اساس سهمیه منظور شده بیش از 3153 متقاضی شناسایی و 2805 متقاضی معرفی به بانک و 2503 متقاضی موفق به عقد قرارداد با بانک های عامل شامل مسکن، تجارت، صادرات، سپه  و ملی و بیش از 1779 واحد پی کنی،‌1485 واحد اسکلت و بیش از 1346 واحد اجرای سقف انجام گرفته است.

وی عنوان کرد: با یاری خداوند و با هماهنگی بسیار عالی و برنامه ریزی صورت گرفته در سطح استان شاهد اتمام 3000 واحد مسکن محرومین در سطح روستاهای استان قبل از نیمه سال خواهیم بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر