English

مدیر اورژانس پیش بیمارستان دانشگاه علوم پزشکی استان همدان عنوان کرد:

افزایش ۸ دستگاه آمبولانس بنز به ناوگان اورژانس پیش بیمارستانی استان همدان

مدیر اورژانس پیش بیمارستان دانشگاه علوم پزشکی استان همدان با اشاره به وضعیت آمبولانس های موجود در اورژانس پیش بیمارستانی، از افزایش 8 دستگاه آمبولانس بنر دیگر به این مجموعه سخن گفت.

افزایش 8 دستگاه آمبولانس بنز به ناوگان اورژانس پیش بیمارستانی استان همدان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج همدان، حبیب معصومی، مدیر اورژانس پیش بیمارستان دانشگاه علوم پزشکی استان همدان در مراسم افتتاح و راه اندازی 8 دستگاه آمبولانس بنر اسپرنتر که با حضور رئیس دانشگاه و همراهان وی برگذار شد، عنوان کرد:  8 دستگاه آموبولانس بنز اسپرینتر 315 به مجموعه دستگاه های آمبولانس استان افزوده شد.

معصومی افزود: این 8 دستگاه به اورژانس شهرستان های کبودراهنگ و همدان هر کدام دو دستگاه، بهار ورزن و فامنین و تویسرکان هر کدام یک دستگاه تعلق گرفت.

وی ادامه داد: از ابتدای دولت یازدهم یعنی از سال 1392 تاکنون 72 دستگاه آمبولانس بنز کمک دار و بدون کمک و تویوتا هایلوکس به اورژانس های یش بیمارستانی استان تحویل داده شده است.

آمبولانس همدان

 مدیر اورژانس پیش بیمارستان دانشگاه علوم پزشکی استان همدان با بیان اینکه بیش از 70 درصد ناوگان استان دارای عمر کمتر از 7 سال است، گفت: حضور 33 دستگاه آمبولانس نیز مربوط به سال های قبل از 1392 بوده است که  بازسازی نیمی از  آن ها محقق شده است.

وی افزود: در مجموع  قریب به 100 دستگاه  آمبولانس در اورژانس پیس بیمارستانی استان وجود دارد و در سال جاری نیز 25 دستگاه آمبولانس از 1000 دستگاهی که برای کشور خریداری خواهد شد در اختیار استان همدان قرار خواهد گرفت.

معصومی عنوان کرد: دو دستگاه اتوبوس آمبولانس و یک  فروند بالگرد اجاره ای  نیز در این مجموعه وجود دارد که تاکنون 339 ماموریت  اورژانس هوایی انجام داده است و آخرین ماموریت محوله به تصادف جاده ای رزن درگزین مربوط است  که متاسفانه این حادثه با 3 فوتی در صحنه و 2 فوتی در بیمارستان همراه بود.

یک دستگاه فرماندهی فوتون نیز با مدل 1397  از طرف اورژانس کشور به قیمت 500 میلیون تومان به استان اعزام شده است.

افتتاح آمبولانس علوم پزشکی همدان

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر