English

منوچهر کرمی تاکید کرد:

اجتناب از توزیع هر گونه خوراکی و نذورات در محل‌های برگزاری مراسم نماز عید سعید فطر

رئیس مرکز بهداشت استان همدان با اشاره به برگزاری مراسم نماز عید سعید فطردر همدان، بر اجتناب از توزیع هر گونه خوراکی و نذورات در محل‌های برگزاری مراسم تاکید کرد.

اجتناب از توزیع هر گونه خوراکی و نذورات در محل‌های برگزاری مراسم نماز عید سعید فطر

به گزارش خبرگزاری موج همدان، منوچهر کرمی ، رئیس مرکز بهداشت استان همدان با اشاره به برگزاری مراسم نماز عید سعید فطر و تاکید بر رعایت نکات بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در برگزاری مراسم عید سعید فطر و کاهش زمان مراسم به حداقل ممکن تاکید کرد و گفت: اجتناب از توزیع هرگونه مواد خوراکی و نذورات در مساجد و محل‌های برگزاری مراسم نماز عید سعید فطر نیز مورد تاکید است

وی افزود: مردم از برگزاری مراسم نوعید در مساجد و منازل خودداری کنند.

 منوچهر کرمی با اشاره به ملاحظات برگزاری مراسم نماز عید سعید فطر و مسافرت‌ها عنوان کرد: مردم از برگزاری مراسم نوعید در مساجد و منازل خودداری کنند.

وی از همه دستگاه‌های دست اندرکار درخواست کرد به منظور پیشگیری از گسترش و ایجاد موج احتمالی بیماری کرونا ویروس ملاحظات عنوان شده را مورد تاکید قرار داده و اجتناب از برگزاری مراسم نوعید توسط عموم مردم را اطلاع رسانی کنند.

وی خواستار در نظر گرفتن تمهیدات لازم برای پیشگیری از ورود مسافران در ایام پیش رو به ویژه مسافران استان‌های پر شیوع کنونی شامل خوزستان، لرستان، تهران و موارد مشابه به همدان شد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان نیز با بیان اینکه در حال حاضر همدان در وضعیت ثابتی از بیماری کرونا قرار دارد گفت: اگر مردم رعایت نکنند امکان افزایش آمار مبتلایان وجود دارد.

ابراهیم جلیلی با بیان اینکه طی هر ۲۴ ساعت ۵۰ تا ۶۰ نفر در بیمارستان‌های استان همدان بستری و ۳۵ تا ۴۰ نفر ترخیص می‌شوند، گفت: اگر مردم رعایت نکنند ممکن است آمار افزایش یابد اما با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و اجتماعی امکان کاهش وجود دارد.

وی تصریح کرد: فعلاً وضعیت ثابت است و چندان نگرانی خاصی در استان همدان نیست و همکاران در مراکز درمانی آماده ارائه خدمات هستند.

جلیلی با اشاره به اینکه پلاسما درمانی برای بیماران مبتلا به کرونا در استان همدان آغاز شده است، گفت: در این روش آنتی‌بادی تولید شده از بیماران بهبودیافته کرونا به بیماران بدحال تزریق می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر