English

لیدا یوسفی:

سرایداران و مدیران مدارس همدان تحت آموزش دوره های مصرف برق قرار گرفتند

مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق استان همدان از برگزاری دوره های مصرف برق برای سرایداران و مدیران مدارس قرار گرفتند.

سرایداران و مدیران مدارس همدان تحت آموزش دوره های مصرف برق قرار گرفتند

به گزارش خبرگزاری موج همدان، لیدا یوسفی، مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با اشاره به برگزاری دوره های آموزشی مدیریت مصرف برق و اهمیت بحث مدیریت مصرف در مدارس اظهار داشت: در کنار مدیر، معلم و دفتردار افراد دیگری نیز در مدرسه حضور دارند که مشارکت آنان در کنار دیگران به طور قطع می‌تواند در کنترل مصرف انرژی مدارس بسیار موثر باشد.

وی افزود: در همین راستا شرکت توزیع نیروی برق استان با همکاری آموزش و پرورش استان همدان اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی مدیریت و بهینه‌سازی مصرف انرژی برای خدمتگزاران، سرایداران و مدیران کرده است.

مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق استان همدان ابراز داشت: در این جلسات ضمن ارائه مباحثی در زمینه روش‌های مصرف بهینه انرژی، مطالبی در خصوص نکات صرفه‌جویی برای مدارس نظیر راهکارهای کاهش مصرف انرژی در بخش لوازم برقی خانگی پرداخته می‌شود.

وی عنوان کرد: امید است شرکت‌کنندگان در این جلسات با بکارگیری آموزه‌های خود در مدارس، دانش‌آموزان را بیش از پیش نسبت به اهمیت مصرف بهینه و صرفه‌جویی در مصرف انرژی آگاه و حساس کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر