English

اردکانیان طرح کرد:

لزوم توجه جدی به موضوع تاب‌ آوری جامعه در عرصه‌ های مختلف

وزیر نیرو بر لزوم توجه جدی به موضوع تاب‌آوری جامعه در عرصه‌های مختلف تاکید کرد.

لزوم توجه جدی به موضوع تاب‌ آوری جامعه در عرصه‌ های مختلف

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از وزارت نیرو، رضا اردکانیان وزیر نیرو در جشنواره پژوهش و فناوری صنعت آب و برق کشور اظهار کرد: اگر پایبند به روش‌ های مصرف صحیح منابع نباشیم طبیعتا هر چه در علم و فناوری بخش تولید پیشرفت کنیم باز هم هیچگاه میزان تولید به پای مصرف نخواهد رسید.

وزیر نیرو تاکید کرد: در این میدان وزارت نیرو به عنوان عرضه کننده دو محصول مهم آب و انرژی که دارای بالاترین سطح تماس با همه آحاد جامعه است، وظیفه و مسئولیت سنگینی را بر عهده دارد.

اردکانیان خواستار ورود پژوهشگران به عرصه مدیریت مصرف شد و افزود: با توجه به اهمیت این موضوع لازم است پژوهشگران در خصوص ایجاد کشوری تاب‌آورتر، ساخت آینده‌ای مطمئن‌تر برای فرزندان این سرزمین و مصرف مناسب منابع به پژوهش بپردازند.

این مقام مسوول مدیریت مصرف را یک ضرورت تام و تمام دانست و افزود: اگر شیوه‌های مصرف مطلوب نباشند و به این مسئله پرداخته نشود مسلما در وضعیت بهینه نخواهیم بود. هر چه در این عرصه کاراتر باشیم مطمئنا آرامش خیال و امنیت خاطر بیشتری خواهیم داشت. در تابستان امسال با اندک تغییراتی در زمینه مدیریت مصرف برق توانسته‌ایم شاهد تاثیرات بزرگی در زمینه صادرات، تولید و صرفه‌جویی در مصرف انرژی باشیم؛ بر همین اساس این روش‌ها توسعه یافته و نهادینه خواهد شد.

وی اضافه کرد: بر همین اساس پیشنهاد می‌کنم تمامی پژوهشگران و همکاران وزارت نیرو، دانشگاه‌ها، پژوهشکده‌ها و سایر دستگاه‌های همکار همانند وزارتخانه‌های صمت و نفت که در حوزه‌های مشترک مشغول تحقیق و پژوهش هستند به این موضوع توجه جدی داشته باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه