English

اردکانیان:

منابع انسانی اصلی ترین سرمایه و ثروت کشور است

وزیر نیرو اصلی ترین سرمایه و ثروت کشور را منابع انسانی توصیف کرد و گفت: در این موضوع استفاده از استعدادها و توان بانوان یکی از مسایل و سرفصل های مهم است.

منابع انسانی اصلی ترین سرمایه و ثروت کشور است

به گزارش خبرگزاری موج، رضا اردکانیان وزیر نیرو در مراسم رونمایی از طرح بازتوانی و ارتقای توان مدیریتی بانوان در صنعت آب و برق اظهار کرد: پارسال ۳۱۳ مدیر میانی در مجموعه وزارت نیرو از میان زنان انتخاب شدند و همچنین ۲۲ مدیر ارشد نیز از میان آنها منصوب شدند.

عضو هیات دولت، استفاده از زنان در پست‌های مدیریتی و ارکان اجرایی سازمان‌های مختلف را به‌مثابه استفاده از نیمی از ظرفیت و استعدادی دانست که خداوند به جامعه اعطا کرده است و گفت: استفاده از ظرفیت‌های بانوان می‌تواند به رفع مشکلات کمک کند ضمن آنکه استفاده نکردن از این ظرفیت به‌مثابه کفران نعمت است.

وزیر نیرو ادامه داد: توسعه و تعالی باید با اتکا به منابع انسانی پیش برده شود و در همین راستا استفاده از ظرفیت های بانوان یک وظیفه است.

اردکانیان با بیان اینکه شایسته گزینی در وزارت نیرو یک اصل اساسی است، گفت: فراخوان شایسته گزینی در سازمان ها و شرکت های وابسته صادر شده است و به زودی نظام‌نامه آن تدوین و ابلاغ خواهد شد.

وی گفت: اگر انتصاب ها براساس شایسته گزینی انجام شود یکی از نتایج طبیعی آن حضور زنان در مصادر مدیریتی کشور خواهد بود.

وزیر نیرو اصلی ترین سرمایه و ثروت کشور را منابع انسانی توصیف و بیان کرد: در این موضوع استفاده از استعدادها و توان بانوان یکی از مسایل و سرفصل های مهم است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی