English

مجید درویشی مطرح کرد:

تخصیص تسهیلات روستایی برابر با سند راهبردی توسعه استان همدان

فرماندار اسدآباد با اشاره به پروژه های نیمه تمام دولتی، از .واگذاری آن ها به بخش خصوصی و تخصیص تسهیلات روستایی برابر با سند راهبردی توسعه استان، خبر داد.

تخصیص تسهیلات روستایی برابر با سند راهبردی توسعه استان همدان

به گزارش خبرگزاری موج همدان، مجید درویشی، فرماندار اسدآباد در کارگروه اقتصاد مقاومتی شهرستان اسدآباد، با اشاره  سند راهبردی توسعه استان، ابراز کرد: در بخش تسهیلات روستایی و سند راهبردی توسعه استان همدان، از ۲۸ میلیارد اعتباری که برای شهرستان مشخص شده، اعتباری افزون بر ۱۰ میلیارد هنوز باقیمانده و تخصیص نیافته که تا پایان سال این میزان اعتبار باید تعیین تکلیف و وصول و به انجام برسد.

درویشی با اشاره به واگذاری برخی پروژه های نیمه تمام دولتی اسدآباد به بخش خصوصی، چون سالن ورزشی کانون فرهنگی بسیج چنارعلیا و استخر دانش آموزی افزود: واگذاری این نوع از پروژه های نیمه تمام به بخش خصوصی ضمن بهره برداری بخش خصوصی از نقش مؤثری در انتفاع جامعه و مردم و جلوگیری از فرسودگی و تخریب این طرح های نیمه کاره دارد.

درویشی همچنین با تأکید بر روان سازی و تسهیل امور سرمایه گذاران در شهرستان توسط دستگاه های اجرایی در راستای اشتغال پایدار، درآمدزایی و تولید تصریح کرد: در سطح شهرستان در برخی بخش ها برخی ظرفیت ها و امکانات و شرایط در بحث صنعت، فضای تفریحی، کشاورزی و میراث فرهنگی مغفول و معطل مانده که نیاز به توجه و به بالفعل شدن دارند.

وی توجه به ظرفیت و پتانسیل روستاهای گردشگری شهرستان چون ویرایی را از جمله این ظرفیت ها برشمرد و گفت: راه اندازی خانه های بومگردی، تبلیغ و معرفی روستاهای گردشگری و رونق بخشیدن صنعت سبز گردشگری روستاهای هدف شهرستان از جمله اقداماتی است که می توان برای بالفعل شدن ظرفیت و پتانسیل این روستاها در بحث اشتغال مردم منطقه انجام داد.

فرماندار اسدآباد در ادامه با اشاره به سند راهبردی توسعه و بیان اینکه برای توسعه و پیشرفت شهرستان باید مدیران تلاش کرده و از روزمرگی و در جا زدن بیرون بیایند، اضافه کرد: باید برنامه شهرستان برای توسعه را براساس چشم انداز سند راهبردی برش شهرستانی و تکلیف سه ساله تا ۱۴۰۰  پیش ببریم و وظیفه خود را به مردم ادا کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر